Gå til innhold

Førsteinntrykk: Warhammer Online: Age of Reckoning (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er et flott artikkel som peker ut de viktigste momenter i spillet.

Litt grundigere og dypere enn de fleste andre reviews.

 

personlig så kommer jeg nok til å prøve Warhammer Online. Med 3 år i Guild Wars er det på tide med noe nytt. Syns at både WoW og Age of Conan er "dead end" - her kan det bli moro fra dag 1.

Lenke til kommentar

Synes og det er bra det kommer en artikkel.

 

Det viktigste de bør fikse synes jeg er "lag" i store Orvr battles, serveren vår har krasjet opptil flere ganger, dette er først og fremst et problem for de som drifter serverene for europa, nemlig GOA.

 

Det viktigste å passe på for nye spillere er å finne en aktiv server. I europa er Eltharion den største serveren med i overkant av 16000 spillere.

 

Det andre nye spillere bør merke seg er at man bør ha noen å spille sammen med, eventuelt bli med i et guild. Det gjør spillet utrolig mer givende.

Lenke til kommentar

Et tregt førsteinntrykk ja, nesten like skuffende som å se at Kulturo.no først nå anmelder Eureka, eller at Jericho først nå har startet å komme på TV her i Norge.

 

Overrasket over at dere ikke oversatte "Tome of Knowledge" når dere klarte å skrive "offentlige oppdrag" og "fraksjon mot fraksjon" :wee:.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
LOL! Hvorfor kommer dere med Førsteinntrykk nå? Gamereactor hadde anmeldelsen av spillet for 2 måneder siden xD

Vi har ikke hatt kapasitet til å kikke på dette spillet før Tormod tilbød seg å skrive for oss. Uansett, det er utfordrende å vurdere omfattende MMO-spill på en riktig måte. Jeg er klar over at Gamereactor hadde en liten anmeldelse åtte dager etter utgivelse, men vi er ikke nødvendigvis enig i deres redaksjonelle profil :-)

Lenke til kommentar

Brukbar artikkel. Ett hakk mer negativ enn jeg ville foretrukket, men jeg kan generallt ikke si meg direkte uenig i de fleste punktene til artikkelen. Ekstra forståelig blir det når det bare er spillt til lvl20 og at han har startet en stund etter launch. WAR er veldig basert på at du har andre å spille med. De to største attraksjonene i spillet, Public Quests og Realm-vs-Realm, er spillmekanikker som trenger en solid spillerbase for å virkelig skinne. Når du er alene føles spillet raskt "grindy". Da gjelder det å kunne bruke "Open Group" funksjonen og finne deg andre å spille med ;)

 

Disse problemene vil være der inntil serverene får flere spillere spredt utover alle levelene eller til du levler opp til lvl30+ og kan spille med alle andre som har nådd "end-game" i spillet.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

WoW fikk meg til å hate pvp mens warhammer fikk meg til å elske pvp. Når det er skrevet så må man ha folk å spille med i warhamme Online ja, her ligger ikke vekten på gode quests (ganske like wow quests men en del mindre Grind faktor på dem, feks om man skal senke ører så dropper det på alle mobs etc). Age of Conan igjen haddet en god 1 spiller del, så god at man spilte alene(men pvp delen funket rett å slett ikke, kun ren ganking, mulig det har endret seg litt med patcher etc), men da faller poenget med mmo ut spør du meg.

 

Warhammer har også et pr mangler ang gode Instance, her ligger WoW et hodet forran, men dette blir nok forbedret med et pr patcher etc. Selve Pvp delen synes jeg er godt beskrevet i artikkelen.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Sluttet og spille da servern min er totalt øde, som anmelder sa, som enspiller finnes det bedre der ute. Siden de forskjellige servernene ikke kan linkes i battlegroups som på WoW blir det veldig tomt her. Dette er en stor tabbe av utviklerene da PVP er 100% avhengig av spillere. De kan ikke tillate servere og dø ut slik, heller merge dem da, men tydligvis er de for stolte til det.

 

Så de har bestemt seg for å tillate gratis transfers, men og flytte low pop folk til andre low pop er vel ikke akkurat en løsning. Hvem er gal nok uansett til å forlate en godt befolket server.

 

Det tar skikkelig lang tid og levle chars her, derfor har jeg hverken tid eller ork til å starte et annet sted nå.

Lenke til kommentar
Warhammer Online ser ut til å bli en våt drøm for tilhengere av spiller-mot-spiller-kamp. Men hva med alle andre?

 

Les mer

 

Takker for at dere endelig skrev om et annet mmorpg spill en wow:)

 

Ser at du trekker litt ned på at du fikk en følelse av at serveren var tom, eller at alle hadde nådd rank 40. det problemet blir fixet innen et par dager med server transfer.

Lenke til kommentar
Sluttet og spille da servern min er totalt øde, som anmelder sa, som enspiller finnes det bedre der ute. Siden de forskjellige servernene ikke kan linkes i battlegroups som på WoW blir det veldig tomt her. Dette er en stor tabbe av utviklerene da PVP er 100% avhengig av spillere. De kan ikke tillate servere og dø ut slik, heller merge dem da, men tydligvis er de for stolte til det.

 

Så de har bestemt seg for å tillate gratis transfers, men og flytte low pop folk til andre low pop er vel ikke akkurat en løsning. Hvem er gal nok uansett til å forlate en godt befolket server.

 

Det tar skikkelig lang tid og levle chars her, derfor har jeg hverken tid eller ork til å starte et annet sted nå.

 

vel.. server transfer er ret rundt gjørnet no.

 

og linket battlegroups er jeg imot.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...