Gå til innhold

Mer Colin McRae-rally i 2009 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er spørsmålet om man fremdeles kan kjøre i lysets hastighet, og bremse ned til full stopp iløpet av 17cm...

 

Colin McRae Dirt må jo ha vært det dårligste spillet i Colin McRae serien, og jeg har liten tro på at Dirt 2 blir veldig mye bedre. Kan sikkert også se langt etter splitscreen.

Lenke til kommentar
Så er spørsmålet om man fremdeles kan kjøre i lysets hastighet, og bremse ned til full stopp iløpet av 17cm...

 

Colin McRae Dirt må jo ha vært det dårligste spillet i Colin McRae serien, og jeg har liten tro på at Dirt 2 blir veldig mye bedre. Kan sikkert også se langt etter splitscreen.

 

 

Helt enig, i tillegg til at man ikke kunne spille flere stykker etterhverande, slik som i de andre Colin spillende, gjorde at jeg og kompisenene mine la Dirt på hylla relativt fort.

Dette er _no buy_ for meg hvis ikke disse 3 tingene er tilbake.

Lenke til kommentar

likte dirt jeg nå da :) håper bare de tenker litt på ytelse og litt andre interessante ting i Dirt 2 også, og ikke bare mer fancy grafikk... er så slit med disse spillene som bare er grafikk og krever det aller aller siste og helst enda litt nyere for å i det hele tatt kjøre halv smooth...

Lenke til kommentar

Synes Colin McRae-serien har tapt seg med tida. Colin McRae 2.0 var det siste jeg spilte noe særlig. Kontroll og kjørefølelse har bare blitt dårligere og dårligere :dontgetit: Men når det er sagt, CM Dirt ser unektelig pent ut, og 2'ern blir nok ikke verre :)

 

Skulle likt og sett en ny versjon av Rallisport Challenge :love:

Endret av -JallaMann-
Lenke til kommentar

DIRT (og GRID) for den saks skyld er to genuine møkkaspill. Styring, bremser,lyd og kjørefølelse er heeeeelt på jordet. Merkelig at så mange liker dette spillet da det har så mange grove feil i seg. 1000 kroner kosta det meg å stole på at anmelderne mente dette var en krysning mellom arcade og simulasjon. Med simulasjon mente de at bilene hadde 4 hjul.

 

The Stig: Kjørefølelse? Har du noensinne kjørt noe i det hele tatt?

Lenke til kommentar
DIRT (og GRID) for den saks skyld er to genuine møkkaspill. Styring, bremser,lyd og kjørefølelse er heeeeelt på jordet. Merkelig at så mange liker dette spillet da det har så mange grove feil i seg. 1000 kroner kosta det meg å stole på at anmelderne mente dette var en krysning mellom arcade og simulasjon. Med simulasjon mente de at bilene hadde 4 hjul.

 

The Stig: Kjørefølelse? Har du noensinne kjørt noe i det hele tatt?

 

Egentlig ikke, for folk flest mener dette er bra spill, som forsåvidt er sant. Skal du ha simulator havnet du nok feil ja.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Bare for å forsvare The Stig litt, han nevner aldri noe om at kjørefølelsen er realistisk. Kun at han liker den

 

 

Kjørefølelse - følelsen av å kjøre noe mener nå jeg. Min frustrasjon går til spillbransjen som (jeg mener) har ødelagt en flott spillserie. Hadde McRae levd idag tror jeg ikke han hadde likt dette her. NFS serien også, som var et spill om superbiler og store flotte landskaper er blitt en slags parodi på tragiske filmer.

Lenke til kommentar
DIRT (og GRID) for den saks skyld er to genuine møkkaspill. Styring, bremser,lyd og kjørefølelse er heeeeelt på jordet. Merkelig at så mange liker dette spillet da det har så mange grove feil i seg. 1000 kroner kosta det meg å stole på at anmelderne mente dette var en krysning mellom arcade og simulasjon. Med simulasjon mente de at bilene hadde 4 hjul.

 

The Stig: Kjørefølelse? Har du noensinne kjørt noe i det hele tatt?

 

Egentlig ikke, for folk flest mener dette er bra spill, som forsåvidt er sant. Skal du ha simulator havnet du nok feil ja.

 

 

Ville ha en lett blanding av sim og arcade. Hvis de som elsker spillet nå hadde prøvd et helt identisk spill med litt mer bremsing og bedre lyd(turbolyder, og litt mer "rå" lyd i visse modeller) hadde de nok elska det enda mer.

 

Edit: For grafikken er nemlig veldig bra, lys og landskap er meget bra.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar
Bare for å forsvare The Stig litt, han nevner aldri noe om at kjørefølelsen er realistisk. Kun at han liker den

 

 

Kjørefølelse - følelsen av å kjøre noe mener nå jeg. Min frustrasjon går til spillbransjen som (jeg mener) har ødelagt en flott spillserie. Hadde McRae levd idag tror jeg ikke han hadde likt dette her. NFS serien også, som var et spill om superbiler og store flotte landskaper er blitt en slags parodi på tragiske filmer.

 

Greit, om du skal hakke på det: Jeg mener ikke kjørefølelse bokstavelig talt, jeg sikter til hvordan følelsen av å kjøre i spillet, passet meg perfekt. Det sagt, selv om det finnes langt bedre spill om man vil ha en simulator opplevelse, er ikke Grid så på trynet (en forutsetning er at man skrur av alt av hjelpemidler, som dessverre er på som standard) som for eks Need For Speed.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...