Gå til innhold

Dette er en mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si jeg foretrekker å ha fasttelefon på plass, siden denne (kan) drives av strøm via telefonnettet.

 

en mobilbasert løsning må enten ha batteri eller direkte strøm, noe som kan være ett problem om en har lengre tids strømstans (eller minster strømmen i det en skal sette en nær død mobil på lading).

 

er samme grunnen til at jeg ikke har helt sansen for ip-telefon.

Lenke til kommentar

Ufattelig teit, mulig noen faller for denne, men jeg kan virkelig ikke se noen som helst nytte i den. Det ser bare ut til å være en mobil med reduserte egenskaper pakket inn i en stor og klumpete boks.

 

Jeg har en mobiltelefon liggende på kontorpulten, den tar myye mindre plass, jeg slipper en stor boks som henger i andre enden av telefonrøret, jeg fortsette samtalen mens jeg går til kaffeautomaten uten å bruke begge hender, osv.

Lenke til kommentar

Det kan nok også være god vits i for de som har angst for strålingen fra mobilene. At de ikke har mobilen tett opp i hodet kan berolige dem. Jeg likte dette konseptet jeg, og vurderer om jeg ser bruken i det. Mye mer praktisk med et stort rør som dette når mora mi ringer og setter i gang. Varer sjelden under en time, det. Da kan man bare klemme det fast mellom hake og bryst og taste videre. Handsfree er ikke aktuelt, i alle fall ikke om jeg skal dømme på den jeg har. Det er en forholdsvis ny sak som jeg må sitte å skrike i for at folk skal høre hva jeg sier. Ikke vits.

Lenke til kommentar

Bedriften jeg jobber i, kjøpte inn disse. Med en feilprosent på 20, samt generelt dårlig lyd og misfornøyde brukere, er ikke dette mye å samle på i bedriftssammenheng.

 

For andre målgrupper er nok dette en bedre løsning. Eldre f.eks.

Endret av enrg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Vi har den jablocom telefonen på alle kontorer her på jobb. Noe mer ubrukelig telefon med vaklende kvalitet skal man lete lenge etter..

 

edit: ikke er det snake på den engang..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg har selv hatt problemer med dårlig dekning på hytta. Dekningen på vanlig mobil faller bort bare man snur seg etter noe. Men denne telefonen kan man plassere på et sted der dekningen er stabil og da er det bare å bruke den som vanlig hustelefon.

 

Så dette er noe jeg skal kjøpe til hytta.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...