Gå til innhold

LG går amok i 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på LG, simpelten fordi jeg liker merket. Men min neste telefon blir nok uansett en Android-mobil, om det blir fra HTC, LG eller noen andre får spille annenfiolin da. Har tittet litt på Neo Freerunner, men jeg føler det blir for eksperimentelt foreløpig.. Håper uansett at noen store produsenter tenner på det konseptet og bidrar i utviklingen der..

Lenke til kommentar
Beste mobilen jeg har prøvd er fra et selskap som kun har én modell og satser alle krefter på den. Så jeg fikk bare dårlig inntrykk av LG akkurat nå.

Mange synes modellen din er best fordi selskapet som lager den sier den er best...

LG (SonyE, Nokia osv) lager nok mange like telefoner, men kanskje i forskjellig formfaktor med kosmetiske endringer av ulik grad. I bunn og grunn samme telefon, men dette gir brukerene valgmuligheter i forhold til størrelse, ergonomi og til en viss grad specs.

 

Apple lager en flott telefon, ingen tvil om det, men den har sine klare begrensninger.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt rimelig avhengig av push-mail fra min arbeidsgiver (har en htc 710 og telenor-abb.).

 

og jeg har usigelig lyst til å bytte ut min htc med en LG

 

er der NOEN der ute som kan svare meg på om LG støtter slik push-mail?

 

om ikke: noen gode alternativer til htc?

 

kjempetakknemlig for saklige svar:)

 

/r

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...