Gå til innhold

Anmeldelse: Scene it? Filmtoppen (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anmelder sier at mange spørsmål og filmklipp kommer i omløp alt for ofte.

 

Jeg lurer på om anmelder ikke vet at hvis man spiller med profiler, så husker xboxen hvilke spørsmål de forskjellige profilene har fått, slik at man ikke kommer i en stygg syklus med spørsmål man har fått før.

Lenke til kommentar

Det samme gjaldt Buzz! Quiz Master til PSP. Der fikk man beskjed om man brukte profiler ville man slippe å få samme spørsmål flere gangen, men jeg fikk mange av de samme spørsmålene flere ganger (selv uten at jeg hadde kommet så altfor langt ut i spillet). Tydeligvis brukes en dårlig algoritme eller så er det bare vissvass...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er mer populært enn det er. LCA er konge som et partyspill. Vi sitter ofte en gjeng her og spiller det, og det er alltid like gøy. Jeg er også en av de som har spilt en del Buzz, og jeg må si at Scene It er milevis bedre og langt mindre irriterende enn Buzz, selvom Buzz har et par morsomme moduser som Scene It burde ha. Som f.eks å stjele poeng fra hverandre.

Endret av mnilsen
Lenke til kommentar
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er mer populært enn det er. LCA er konge som et partyspill. Vi sitter ofte en gjeng her og spiller det, og det er alltid like gøy. Jeg er også en av de som har spilt en del Buzz, og jeg må si at Scene It er milevis bedre og langt mindre irriterende enn Buzz, selvom Buzz har et par morsomme moduser som Scene It burde ha. Som f.eks å stjele poeng fra hverandre.

 

Er ikke marked for disse spillene på 360. MS prøver og prøver men casuals kjøper playstation automatisk uansett.

Lenke til kommentar

Lukter spillkjøp fra meg. Jeg elsker LCA! Eneste problemet er at jeg for sjeldent har folk å spille mot, og at jeg aldri møter ekte konkurranse. ;) Derfor kan spilling over live være løsningen.

 

Men jeg lurer på en ting. For vi som allerede har kontrollene, går det ann å kjøpe dette spillet uten kontrollene? Kun selve spillet.

 

(ps; shotte konkurranse i LCA er alltid en klassiker på fest)

Lenke til kommentar
Lukter spillkjøp fra meg. Jeg elsker LCA! Eneste problemet er at jeg for sjeldent har folk å spille mot, og at jeg aldri møter ekte konkurranse. ;) Derfor kan spilling over live være løsningen.

 

Men jeg lurer på en ting. For vi som allerede har kontrollene, går det ann å kjøpe dette spillet uten kontrollene? Kun selve spillet.

 

(ps; shotte konkurranse i LCA er alltid en klassiker på fest)

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=387459

Lenke til kommentar
Har sterkt vurdert detta til boxen så fort den er tilbake fra MS. Var så heldig å få RROD forrige uke...

 

Noen som vet om man kan velge Engelsk språk på den norske utgaven? Hater spill på norsk...

 

 

Måtte sette xboxen til united kingdom, så ble det engelsk!

 

Selve spillet synes jeg mangler litt fra det første spillet. Du får liksom aldri minus poeng, og disse bonusene etter hver runde er litt dårlig. Ligger du under får du alltid 1 bonus mere enn motspiller. Før siste runde lå en kompis av meg under med 500 poeng, så får han nok bonuser til han leder med ca. 5000 poeng før finale runden

Endret av franzi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...