Gå til innhold

Disse vant Gears of War 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
POKKER!! JEG VINNER ALDRI!!!!! Om noen av dere har spillet fra før så vil jeg gjerne kjøpe det ;) Vordan gjør dere det når dere trekker? Lapper i en bolle eller :hmm kult navn han får et :S

Må være sistenevnte.

Jeg har vært inne på kontoret til gamer.no, og jeg har aldri sett noen bolle!

Lenke til kommentar
Vedder på at ingen av de som vant kommer til å poste i denne tråden.

 

La heller de litt aktive brukerne få gaver. :wee:

Og hvordan skal man definere en aktiv bruker? En som leser Gamer.no mye? En som er ofte på forumet? En forumbruker med mange innlegg? Hvis man hypotetisk sett skulle sette en grense for minimum innlegg, for de som ønsker å delta i slike konkurranser. Hva skulle grensen vært på? 500 innlegg? 1000 innlegg? Eller kanskje 3000 innlegg? Kanskje 5000? Skulle kun innlegg i kategoriene i Spill-delen av forumet gjelde? Eller alle innlegg bortsett fra de i Off-topic-delen av forumet? Skal de med flest innlegg ha større sjanse til å vinne enn de med færre?

 

Det er ikke helt ukomplisert å kun skulle dele ut premier/gaver til de "aktive brukerne", hva nå en aktiv bruker er. Som du ser er det vanskelig å gi en definisjon på hva en aktiv bruker egentlig er. Og det ville alltid være noen som blir ufornøyd hvis de ikke får være med. En tanke kunne være å bare la forumbrukere få delta. Men det finnes sikkert en del som leser nyheter og artikler på Gamer.no tritt og ofte, men som ikke benytter seg av forumet. De er jo verdt like mye som andre lesere i form av inntekter fra annonser (pay per view-annonser). Så jaaaah.

 

Jeg forstår forsåvidt hvorfor du kan bli frustrert over at folk som kanskje knapt er innom gamer.no, og aldri har satt sine føtter i forumet skal kunne vinne konkurransene. Men sånn er det nå en gang. Hvis du kommer opp med et godt forslag til endring av konkurransene i Tilbakemeldinger-kategorien til Gamer.no, så får du kanskje viljen din? Kan ikke skade å "melde tilbake" om hva du synes om konkurransene. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
POKKER!! JEG VINNER ALDRI!!!!! Om noen av dere har spillet fra før så vil jeg gjerne kjøpe det ;) Vordan gjør dere det når dere trekker? Lapper i en bolle eller :hmm kult navn han får et :S

 

Han ene het Roy...

 

LOL.

 

Blææææææææææææææææh! :tease:

Har vært med på de fleste trekkningene til samtlige av diskusjon.no nettverkets konkuransser de siste 5 årene, men aldri vunnet, før nå. :)

Syntes though det er litt små pathetisk av de som klager på at kun forumbrukerene skal få være med på dette, en del av inntektene til disse sidene kommer fra ad's som hvem-som-helst kan trykke på, men for all del, starter du din egen side og holder slike trekninger så skal du få lov til å begrense hvem som får lov til å være med så mye du vil. :p

Kan ihvertfall garantere at GOW2 blir godt brukt når det endelig kommer hit.

 

*CHAINSAW DUEL!! RAAAAAAAAAWR!!!!!*

Lenke til kommentar

Deltok, til tross for at spillet ligger uåpnet hjemme. Vant selvfølgelig ikke, det har jeg aldri gjort og kommer nok aldri til å gjøre. Hadde dette derimot vært Barbies 3D Adventure 2 hadde jeg automatisk steget til en trolig vinnerkandidat. Jeg har en tendens til å bare vinne ting jeg ikke trenger/vil ha, i hvertfall de to gangene jeg har vunnet i mitt live :p

 

Og forresten, smartingene kan si det de vil om sannsynlighet og tilfeldigheter, men noen mennesker vinner oftere enn andre. Og noen vinner ALDRI (meg ;) )

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Og forresten, smartingene kan si det de vil om sannsynlighet og tilfeldigheter, men noen mennesker vinner oftere enn andre. Og noen vinner ALDRI (meg ;) )

Fordi noen må vinne, mens andre vinner ikke. Det er desidert størst sjanse for å tape, ettersom alle ikke kan vinne. Noe mer i logikkens verden som må fram. Kan anbefale folk å se "The System" på youtube elns.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...