Gå til innhold

Firefox 3.0.4 er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes generelt litt synd på folk som liker IE, eller microsoft i helhet.

I datasammenheng blir det vell nesten som en relgion, man følger det fordi man ikke vet bedre (håper ikke jeg støter noen nå).

Eller så kan man se på det på en annen måte, man følger det fordi samfunnet i flertall gjør det, og det meste blir tilrettelagt og laget mot den rettningen.

(så må det nevnes at det har kommet en del bra ting fra microsoft også, akkurat som vi har

etikk og moral delvis fra relgion).

 

Ontopic: lastet ned, og endelig ville den godta adblock igjen! har slite med at den ikke har godtatt det siden 3.0

Men hvorfor ser jeg fortsatt komplett flash-reklame lyse opp rett til venstre??? Har jeg glemt noe?

Endret av GullLars
Lenke til kommentar
Ontopic: lastet ned, og endelig ville den godta adblock igjen! har slite med at den ikke har godtatt det siden 3.0

Men hvorfor ser jeg fortsatt komplett flash-reklame lyse opp rett til venstre??? Har jeg glemt noe?

AdBlock filtrerer vel stort sett etter lister over reklameservere, saa om reklamen er hostet paa servere som ikke paa listen du har lastet inn vil den vises til du blokker den manuelt.

 

Blaabær: Alle som utvikler Internett-applikasjoner vet at Internet Explorer suger maks. Er ikke brukergrensesnitt og slikt det mangler paa egentlig, men at den skal rendre sider rett (den er blitt bedre, men de burde klart det for flerfoldige aar siden).

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Synes generelt litt synd på folk som liker IE, eller microsoft i helhet.

I datasammenheng blir det vell nesten som en relgion, man følger det fordi man ikke vet bedre (håper ikke jeg støter noen nå).

Eller så kan man se på det på en annen måte, man følger det fordi samfunnet i flertall gjør det, og det meste blir tilrettelagt og laget mot den rettningen.

(så må det nevnes at det har kommet en del bra ting fra microsoft også, akkurat som vi har

etikk og moral delvis fra relgion).

Ja,

og alle bruninger er kriminelle,

alle amerikanere er dumme,

alle muslimer er terrorister,

alle marokkanere røyker hasj.

 

Skjønner?

 

EDIT: nå er IE det dårligste MS har laget, men hva vet DU om hvordan dataverden ville vært uten MS?

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...