Gå til innhold

Han er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

moshpit: Det er fortsatt store skjevheter i hvor mange kunder de ulike operatørene har. Jeg nekter å tro at den skjevheten er begrunnet i at den største operatøren gir mest for pengene. Med andre ord er det bare en fordel at det kommer flere operatører som kan spise av markedsandelen til giganten.

 

Perfekt konkurranse oppnår man aldri, men bedre konkurranse er det faktisk ganske stort potensiale for ennå.

Lenke til kommentar
Fantastisk namn. Først sjakk, nå ludo.

Eg venter heller til Monopol.

 

Fjern eller?  :!: Monopolselskapet er jo det elste av alle .... TELENOR.

 

 

Er det bare jeg som synes dette er ironisk og latterlig? Vidar: "Faan, æ angre på at æ sælt mobilsælskape mett." Chess: Fåkke kjøpe oss tilbake. Fuck off. Vidar: A mor sa no bestaindi at æ skoill spar (ref. Trønder-Avisa tidligere i år!), så no får æ ta sparpængan å start på nytt. Ludo skae heit! Ludo e bra på høtta å det!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Fantastisk namn. Først sjakk, nå ludo.

Eg venter heller til Monopol.

 

Fjern eller?  :!: Monopolselskapet er jo det elste av alle .... TELENOR.

 

 

Er det bare jeg som synes dette er ironisk og latterlig? Vidar: "Faan, æ angre på at æ sælt mobilsælskape mett." Chess: Fåkke kjøpe oss tilbake. Fuck off. Vidar: A mor sa no bestaindi at æ skoill spar (ref. Trønder-Avisa tidligere i år!), så no får æ ta sparpængan å start på nytt. Ludo skae heit! Ludo e bra på høtta å det!

 

Skjønner ikke at alle tror han heter Vidar....Han heter Idar Vollvik!

Lenke til kommentar
Fantastisk namn. Først sjakk, nå ludo.

Eg venter heller til Monopol.

 

Fjern eller?  :!: Monopolselskapet er jo det elste av alle .... TELENOR.

 

 

Er det bare jeg som synes dette er ironisk og latterlig? Vidar: "Faan, æ angre på at æ sælt mobilsælskape mett." Chess: Fåkke kjøpe oss tilbake. Fuck off. Vidar: A mor sa no bestaindi at æ skoill spar (ref. Trønder-Avisa tidligere i år!), så no får æ ta sparpængan å start på nytt. Ludo skae heit! Ludo e bra på høtta å det!

 

Nei eg er klar over at Telenor hadde monopol før.

Eg berre spøkte. :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...