Gå til innhold

Spar 3600 kroner på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos Netcom betaler du 5100 kroner for Iphone med 16 GB lagringsplass. Hos Idedata koster samme produktet 8700 kroner, 3600 kroner mer enn hos Netcom.

Spar ytterligere 5100 kr!

 

Ja, dere skjønner hvordan ;)

QFT!

 

iPhone, eller "hypePhone" er i seg selv overpriset nok fra før, selv om den har sunket i pris. 3600, jeg kunne kjøpt en SE P1 til og 20 poser Haribo click mix bare i forskjellen....

Lenke til kommentar
Hos Netcom betaler du 5100 kroner for Iphone med 16 GB lagringsplass. Hos Idedata koster samme produktet 8700 kroner, 3600 kroner mer enn hos Netcom.

Spar ytterligere 5100 kr!

 

Ja, dere skjønner hvordan ;)

 

Du kan ikke si at du har spart penger om du ikke har ervervet produktet. Da kan jeg si at jeg har spart milliarder på ikke å ha kjøpt aksjer for milliarder.. Som blir helt idiotisk.

 

Om du kan få den uten bindingstid for 0 kroner, vel.. I'ld like to know how.

Lenke til kommentar
Men visst du kjøper den med Italk Large? da koster tlf bare 1 kr. så må du legge på første måneds beløp som er 1099. Plus å melde deg ut av abn som er på 2400 så blir det bare 3500. Stemmer ikke dette? eller er det dyrere og melde deg ut med italk large?

 

Jeg vet at amobil/itavisen har regnet på dette før og de fant ut at iTalk small er det billigste. Finner det sikkert ut hvis du googler

Lenke til kommentar
Hos Netcom betaler du 5100 kroner for Iphone med 16 GB lagringsplass. Hos Idedata koster samme produktet 8700 kroner, 3600 kroner mer enn hos Netcom.

Spar ytterligere 5100 kr!

 

Ja, dere skjønner hvordan ;)

 

Du kan ikke si at du har spart penger om du ikke har ervervet produktet. Da kan jeg si at jeg har spart milliarder på ikke å ha kjøpt aksjer for milliarder.. Som blir helt idiotisk.

 

Om du kan få den uten bindingstid for 0 kroner, vel.. I'ld like to know how.

 

Det kan du vel si? Nei, jeg vil ikke kjøpe den telefonen, jeg sparer pengene. Du har ikke spart milliarder på aksjer fordi du ikke har de pengene å kjøpe aksjer for i utgangspunktet. Må jeg "erverve" produkter i hytt og pine for å spare penger?

 

Min mor styrer økonomi etter samme prinsipp som deg. "I går sparte jeg masse penger på å kjøpe på salg!". Vel, jeg sparte mer på å la vær.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...