Gå til innhold

– Her er Nokias 2009-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Landscape candybar with QWERTY, 3.5-inch 640×350 display, minimum 8GB ROM, microSD, pressure sensitive touch UI with tactile feedback and gestures, charging via USB, 5MP AF camera with dual LED flash, integrated compass and accelerometer, proximity sensor, FM transmitter

 

Kan høres ut som min neste mobil :) Var en 2-3 alternativer i den listen som var veldig interessante..

Lenke til kommentar
Hvilken telefon er avbildet? Jeg ser det står 2.8/5.6 der. Betyr det at blenderåpningen er variabel? I så fall er det en kjekk funksjon som gjør at bilder i solskinn kan bli mindre utbrente og at man kan styre dybdeskarpheten til en viss grad.

 

5800 til venstre og kameraet det er bilde av er nok fra en N95, 100% likt som det jeg har på min N95 iallefall :)

Lenke til kommentar

Leste om dette i natt hos forumet til mobile-review i natt og kan ikke si annet at jeg gleder meg. Angående troverdigheten til dette så har sjefredaktøren hos mobile.review nevnt bla. 8-megapixelmobilen for over to mnd. siden. Ikke akkurat store nyheter alle sammen siden de fleste har blitt nevnt tidligere uten de store detaljene, men den med 5 mpx og 32 gb harddisk ser fin ut.

Lenke til kommentar
Hvilken telefon er avbildet? Jeg ser det står 2.8/5.6 der. Betyr det at blenderåpningen er variabel? I så fall er det en kjekk funksjon som gjør at bilder i solskinn kan bli mindre utbrente og at man kan styre dybdeskarpheten til en viss grad.

 

5800 til venstre og kameraet det er bilde av er nok fra en N95, 100% likt som det jeg har på min N95 iallefall :)

 

En N95 med 8 megapixler? :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ivalo må jeg kikke nærmere på. Men jeg synes de kunne hatt et 8 Mpix kamera og 300 Mbs 802.11n-nettverk på denne modellen. Dual SIM ønsker jeg meg også, men får jeg vel ikke her heller.

 

Ellers skulle det vært interessant å vite hva som er forskjellen på "Tube-OS" 5.0 og oppgraderingen 5.0.1. Hva er nytt i 5.0.1?

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...