Gå til innhold

Zombier på krigsstien (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes demoen var rett og slett dårlig

Grafikken var jo helt grumsete på min monsterpc :(

Source enginen synes jeg er så stygg altså!

 

Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål :nei:

 

Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja

Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay...

 

Styrer unna ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Synes demoen var rett og slett dårlig

Grafikken var jo helt grumsete på min monsterpc :(

Source enginen synes jeg er så stygg altså!

 

Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål :nei:

 

Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja

Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay...

 

Styrer unna ;)

 

Jøss!

Synnes at grafikken er bra jeg, mulig du har problemer med innstillingene dine eller rett og slett ønsker Uber leet whore detail grafikk med nippler og pinguiner?

Lenke til kommentar
Synes demoen var rett og slett dårlig

Grafikken var jo helt grumsete på min monsterpc :(

Source enginen synes jeg er så stygg altså!

 

Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål :nei:

 

Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja

Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay...

 

Styrer unna ;)

Du har nok lasta ned feil demo du... For vi kan umulig snakke om samme tingen her.

 

Kjempebra spill, meget bra grafikk, nydelig gameplay. Ser frem til fullversjon.

Lenke til kommentar
Hadde forventa mer altså...

Selv FarCry 1 er flottere på very high, ikke minst Crysis på medium slår grafikken til Left 4 Dead lett ;)

 

Skytefølelsen var ganske dårlig, AI-en var helt ok..

Nei jeg spilte den demoen som ble lagt ut idag da, så skjerp dere da :)

 

Sånne folk som deg blir veldig godt beskrevet i nest siste episode av Pure Pwnage, se introdelen så skjønner /du/dere hva jeg mener..

 

Finner forsåvidt flere skrivefeil i siste posten din:

 

"Hadde aldri forventa så mye...

Selv FarCry 1 klarer ikke måle seg på very high, ikke engang Crysis greier å slå grafikken til Left 4 Dead ;)

 

Skytefølelsen var ganske bra, AI-en var helt superduper..

Ja jeg spilte den demoen som ble lagt ut idag, så skjerp dere da tøysegutter :)"

 

Sånn, det så mer rett ut.

 

Edit: Skøyer bare, så ikke ta det personlig. :)

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Grafikken er på samme nivå som Half-Life, noe som jeg vil tilsi er god grafikk. Pluss at det flyter jo helt utrolig bra. Og du sier grafikken ikke er bedre enn Far Cry? Det lyser ikke like mye opp, det er ikke like mye farger - men helt perfekt til et zombie spill som dette. Mørkt og dystert. Synes AI'en var god i tillegg. Garantert kjøpt for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...