Gå til innhold

Anmeldelse: Legendary (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scrollet nedover anmeldelsen, for å lese konklusjonen på et spill som har fått TOTAL slakt andre steder (IGN = 2.5 .Gamespot = 3.5). Spillet er laget av det samme amatør-teamet som skviste ut makkverket TurningPoint: Fall of liberty. Forventet ingen ting annet enn maks 3/10 fra Gamer, men til min store sjokk-overraskelse fikk spillet hele 7/10. Sykt stor forskjell. Venter i spenning på flere norske anmeldelser nå.. Tror nok alle andre kommer til å slakte spillet fullstendig.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Venter i spenning på flere norske anmeldelser nå.. Tror nok alle andre kommer til å slakte spillet fullstendig.

 

So what? Spillopplevelse er subjektivt. MÅ alle synes det samme?

 

Når det er sagt tror jeg nok allikevel jeg kommer til å styre unna dette spillet.. Litt for mange 10er-spill som har kommet ut i det siste.

Endret av jonnablaze
Lenke til kommentar

Dette skal jeg prøve =)

 

Å måle spillanmeldere opp imot hverandre vil jeg si er dødfødt =)

 

Les noen, sjekk om noen likner på degselv, og sjekk hvilken karakter DE ga spillet...

Eller les noen anmeldelser, finn ut at de mener det suger, og prøv det selv allikevel til tross for dette =) Kanskje du liker det allikevel =)

Lenke til kommentar
Venter i spenning på flere norske anmeldelser nå.. Tror nok alle andre kommer til å slakte spillet fullstendig.

 

So what? Spillopplevelse er subjektivt. MÅ alle synes det samme?

 

Når det er sagt tror jeg nok allikevel jeg kommer til å styre unna dette spillet.. Litt for mange 10er-spill som har kommet ut i det siste.

 

Det er jo relevant om alle andre gir dårlige anmeldelser, da er det grunn til å anta at spillet er dårlig. Hele poenget med spillanmeldelser er jo å få tips og råd.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er jo relevant om alle andre gir dårlige anmeldelser, da er det grunn til å anta at spillet er dårlig. Hele poenget med spillanmeldelser er jo å få tips og råd.

 

AtW

 

På meg ser det ut til at ein del folk der ute ikkje har greidd å ta Legendary for kva det er: enkel og uintelligent underhaldning. Det skal slaktast og hatast fordi det ikkje bryt nokon grenser, eller gjer noko nytt.

 

Det spelar inga rolle kor lite nytt Legendary har gjort, det er eit underhaldande spel. Eg håpar det kjem ein demo, slik at folk kan oppdage dette sjølv, og sjå vekke frå desse hyperkritiske omtalene.

Lenke til kommentar
hmm. hadde vært veldig greit om du skrev dine anmeldelser på bokmål.

ser ikke helt poeng å skrive med dialekt siden stort sett alle setter mest pris på ren bokmål :)

 

Hvordan er det mulig å klage på nynorsk? Jeg synes det er fint, jeg.

 

Størstedelen av norges befolkning har et talespråk som ligger mye nærmere nynorsk enn bokmål. Grunnen til at de fleste allikevel (desverre, inkludert meg) skriver bokmål, er at dansk ble brukt av dem som bestemte slikt før.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har akkuratt gjort meg ferdig med Legendary demoen og må si meg storfornøyd med den lille smakebiten jeg fikk servert.

Jeg stiller meg fullt bak Furevik når det gjelder bedømmelsen av Legendary på feil premisser. Metacritic har en 49p critic score men en 7.6 user score noe som i seg selv sier sitt.

 

Det blir som at jeg digger Mullholland Drive, Syriana og Babel, men av og til er det forbanna digg å bare kaste seg i sofaen og se Rambo 3.

Lenke til kommentar
Har akkuratt gjort meg ferdig med Legendary demoen og må si meg storfornøyd med den lille smakebiten jeg fikk servert.

Jeg stiller meg fullt bak Furevik når det gjelder bedømmelsen av Legendary på feil premisser. Metacritic har en 49p critic score men en 7.6 user score noe som i seg selv sier sitt.

 

Det blir som at jeg digger Mullholland Drive, Syriana og Babel, men av og til er det forbanna digg å bare kaste seg i sofaen og se Rambo 3.

 

Agreed.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...