Gå til innhold

Spennende nytt for Eve Online (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke i EVE det var neon som lagde et kampskip som tilsvarte titusenvis av arbeidstimer og som døde i et episk romslag her for et par år siden?

 

Hvis det er Titan du tenker på, så er alle deres fall episke slag :) Og det krever LANG tid å få seg et slikt. Må være ren paranoia å ha et slikt, alle er lystne på å ganke et slikt et.

Lenke til kommentar
Skal begynne å spele igjen når neste oppdatering kjem =) Børste Støvet av Hulken og Ragnarok =)

 

Håper det kjem litt meir singleplayer missions av kvalitet. Missions er stort sett 3-4-5 forskjellige om og om igjen fra level 1 til 3.

 

Enig, blir lixom bare; dra dit, drep dem, ødelegg en bygning eller 2, og hent greiene tilbake. En litt klarere storyline hadde vært interessant. Hadde kanskje vært morsomt å ha noen flere multiplayer quests også.

Lenke til kommentar

jeg har alltid slitt med å finne et mål og en mening med eve online. På mange måter er dette befriende fra andre spill, men også frustrerende.

 

Bygg battleship

?????????????

Bygg carrier

??????????????

jeg er her nå..

 

Det at 0.5 og oppover ble mindre sikkert i form av at man nå kan stjele ore containers fra andre, suicide camps osv.. tok spillet i feil retning. Det sikreste nå er jo å gjøre missions, som det nevnes over; blir veldig repeterende i lengden.

 

 

Men men, spillet har absolutt overlevd, og skal ha applaus for det.

Mye å se frem til ja, så blir spennende å se hvor CCP tar spillet i fremtiden.

Lenke til kommentar

Begynte med Eve etter å ha spilt flere spill som Freelancer og Wow ,men det er i pvp man ser hva som er veldig forkjellig fra andre spill.

I andre spill dør du og du respawner uten noe risiko eller tap.

 

Her mister du skipet hvis du taper og om du ikke er rask nok unna mister du livet i det du er i en redningspod.

Og da må man kjøpe seg et nytt skip som man må tjene penger (Isk) for å gjøre.

 

Og en ting til med Eve er at tactic i pvp har like mye å si som gear / skip siden man har mer en en måte å ta fiendene dine på.

 

Man har mange valg hva man vil gjøre i spillet.

 

Løsning på jetcans = Orca

Lenke til kommentar

Anngående EVE Online som kommer i butikkene neste år, se her: LINK.

 

Og her kan du se hvordan Walking In Station (WIS) kommer til å bli. Det er tidlig i beta fasen, så kommer nok til å bli mye bedre når dem er ferdig med WIS. Se her for mere info: LINK.

 

Og her kan du se hvordan Unstable wormholes, epic mission arcs, and modular Tech 3 ships to highlight True Exploration kommer til å bli. Mere info her: LINK.

 

Ja vi har mye å glede oss til i EVE Online fremover :thumbup: .

Lenke til kommentar

Ingen som driver med missions og mining fordi det er morsomt vel? :p Eneste grunnen til at jeg hadde en toon som gjorde missions var å tjene isk til pvp. Det morsomste med EVE er jo pvp; piratvirksomhet og kriging. Highsec krigføring med stasjonsbeleiring blir sikkert kjempemoro når man kan gå rundt i stasjonene og gjøre ting :p

Lenke til kommentar

Om man ikke vil sprenge folk i fillebiter selv så kan man drive med produksjon av ammunisjon,skip,våpen osv til feks et corporation.

 

Er vel for dem så er litt mer intresert i pve delen en pvp.

 

Kjekkeste er nok pvp delen ja, men man trenge ikke skremme vekk folk som liker pve at det er lite for dem og gjør.

 

Man kan researche blueprints,mine ore, kjøp og salg av alt fra utstyr til mineraler.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Riktig som @Digidice sier, man har uendelig av muligheter i EvE, men som sagt, så vil jeg påstå at hovedfokuset helt klart er PVP.

 

@Vek: Norcorp ja, består av flere corporations egentlig. Et som lever i high sec kalt Norcorp Enterprise, og et som lever i 0.0 space, Norcorp Security. Er selv medlem av sistnevnte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...