Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: The Clone Wars: Lightsaber Duels (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wiien fra dag 1 skulle ha en styring du aldri hadde sett maken til

Enda har jeg ikke sett noen spill som bruker Wiimoten skikkeligt i sånne type spill

Og det kommer jo Wii Motion Plus som garantert koster 299kr, og ingen spill pr.idag støtter den.

 

Bra jeg solgte Wiien da jeg ble lovet grønne skoger og att Wiimoten skulle være noe helt nytt styresystem.. Sikkert helt grei karakter, men for meg så er ikke 6/10 bra nok :nei:

 

Mine drømmer om ett skikkelig Star Wars spill som bruker Wiimoten som jeg ville brukt den er så og si glemt..

Lenke til kommentar

Ang. dette star wars spille, så ble det noe helt annet en det skulle vært. Har lekt mye med funksjonene til wii mote på PCen og sett hva den er istand til. Tror utviklerne er blitt litt for runde i kantene.

Ideene er sparsome og resultatene kjedelig.

 

Igrunn har Nintendo satt Wii i en latterlig possisjon.

Den har potensial til å være super, men begrenses til tåpelige barnespill og dårlige PS2 porter.

Jeg trodde stort om Wii første uka jeg eide den.

Nå er snart håpet på at Nintendo tar hensyn til oss store gutter borte. Eneste grunnen Wiien fortsatt er i stua mi, er at foreldrene mine elsker konsollen og at jeg fikk den for 1800kr ny på release dage.

 

Vis ikke The Conduit slår til, så faller det nok en tåre hos meg.

Men Conduit er jo antagelig bare en gjerne død shooter.

 

Så at ting er som dette er pga. den satsningen nintendo la for Wii i starten.

 

Meget strist. Håper det ordner seg. Wii =P

Lenke til kommentar
Vis ikke The Conduit slår til, så faller det nok en tåre hos meg.

Men Conduit er jo antagelig bare en gjerne død shooter.

Har mer tro på Red Steel 2. Også kommer MadWorld, Sin & Punishment 2, Fragile og Monster Hunter 3 neste år. Tror 2009 blir et bra år for Wii.

 

jeg trodde også at wii skulle bli populært, men det virker som om at nintendo ligger veldig VELDIG lavt å tør ikke satse skikkeli.

men jeg tror nokk det kommer seg, men 2009 var litt for tidlig.

sony har jo heller ikke sattset på sixaxiskontrollene å jeg tror at de kommer til åver etterhvert hvis ikke nintendo får fart på sakene.

synd ikke xbox360 er kommet med noe slikt, har fryktelig lyst til å prøve dette eller lair, men gidder ikke kjøpe meg ps3 og wii for to spill:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...