Gå til innhold

Asus med egendesignet kjøleløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper at kortet ikke er referance slik at den orginale kjøleløsningen er ubrukelig. (altså vil ikke evt vannblokker passe på kortet)

 

Så kjøp de vanlige korta med referance kjøler da? Makan til unødvendig kommentar. Du kjøper ikke et skjermkort med custom kjøler, for så å bygge den om igjen.

 

Har EM-støy noensinne vært et problem i skjermkort?.

 

Kanskje for de kresne på grunn av HDMI utgangen?

Lenke til kommentar
Tipper at kortet ikke er referance slik at den orginale kjøleløsningen er ubrukelig. (altså vil ikke evt vannblokker passe på kortet)

 

Så kjøp de vanlige korta med referance kjøler da? Makan til unødvendig kommentar. Du kjøper ikke et skjermkort med custom kjøler, for så å bygge den om igjen.

 

 

Er alltid noen som kommer til å kjøpe dette kortet og tror at det er likt som alle andre og ettervært finner ut at de skal bytte kjøler..

Kjenner jeg slike løsninger som dette rett er de som regel en stor overdrivelse og lydnivå/temp er ikke så langt unna som orginal kjøleren.

Lenke til kommentar
Kjenner jeg slike løsninger som dette rett er de som regel en stor overdrivelse og lydnivå/temp er ikke så langt unna som orginal kjøleren.

 

Nå har referance kjøleren en radial vifte som bråker noe grusomt på 100% vifte hastighet. Dette kortet har bare 3 vanlige vifter, og ganske store også vel og merke. Du skal opp i riemlig høye hastigheter på vanlig vifter for å støye så mye som en radialvifte. Jeg tipper det kortet bråker ganske mye mindre.

Lenke til kommentar
Kjenner jeg slike løsninger som dette rett er de som regel en stor overdrivelse og lydnivå/temp er ikke så langt unna som orginal kjøleren.

 

Nå har referance kjøleren en radial vifte som bråker noe grusomt på 100% vifte hastighet. Dette kortet har bare 3 vanlige vifter, og ganske store også vel og merke. Du skal opp i riemlig høye hastigheter på vanlig vifter for å støye så mye som en radialvifte. Jeg tipper det kortet bråker ganske mye mindre.

 

bare 3 vifter? er ikke ofte du ser det i Norge :ermm:

Lenke til kommentar
Kjenner jeg slike løsninger som dette rett er de som regel en stor overdrivelse og lydnivå/temp er ikke så langt unna som orginal kjøleren.

 

Nå har referance kjøleren en radial vifte som bråker noe grusomt på 100% vifte hastighet. Dette kortet har bare 3 vanlige vifter, og ganske store også vel og merke. Du skal opp i riemlig høye hastigheter på vanlig vifter for å støye så mye som en radialvifte. Jeg tipper det kortet bråker ganske mye mindre.

 

Ihvertfall på større vifter er jo radialvifter tradisjonelt stillere enn aksialvifter med samme karakteristikker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på ett nytt grafikk-kort for å erstatte bråkebøtta jeg har fra før og med denne nyheten vet jeg hvilket kort jeg skal kjøpe.

 

Men det kan se ut som at Asus har gjort en blunder med dette nye kortet.

 

Nyhetsbrevet sier at EAH4870X2/HTDI/2G er det nye kortet.

Asus sin produktside for EAH4870X2/HTDI/2G viser ett standard referanse-kort med radialvifte og nytt design med ny stillere vifte er ikke nevnt.

Prisguiden sier EAH4870X2/HTDI/2G viser bilde av ett referanse-kort og prishistorikken går omtrent en måned bakover i tid.

 

To forskjellige produkter under det samme produktnummeret har aldri vært heldig og kan skape hodebry for både butikker og kunder som vil ha ett spesifikt produkt.

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...