Gå til innhold

Spillefilmer på Youtube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette i det hele tatt skal være noe vits må de vel få tilnærmet lik bildekvalitet som for eksempel sf anytime. Altså omtrent dvdkvalitet. Har sett en film på youtube, men det var kun fordi jeg hadde store forventninger til den, og det var rimelig lenge igjen til release i norge.

Lenke til kommentar
Hvorfor alltid reklame? Jeg skyr reklame og etter flere år uten tv er det den totale døden, jeg får nesten brekninger hver gang jeg er hvor den vises. Men på internett? Er det så mye penger i reklame?

 

Ikke akkurat lite. TV2 har over 2 mrd kroner i reklameinntekter pr år. Så reklame i streama filmer vil nok være attraktivt for kjøpere av reklamespotter.

Lenke til kommentar
Hvorfor alltid reklame? Jeg skyr reklame og etter flere år uten tv er det den totale døden, jeg får nesten brekninger hver gang jeg er hvor den vises. Men på internett? Er det så mye penger i reklame?

 

Ikke akkurat lite. TV2 har over 2 mrd kroner i reklameinntekter pr år. Så reklame i streama filmer vil nok være attraktivt for kjøpere av reklamespotter.

 

 

Det er mye penger, og glad jeg ikke bidrar. Hurra for intenett!!

Lenke til kommentar
Hvorfor alltid reklame? Jeg skyr reklame og etter flere år uten tv er det den totale døden, jeg får nesten brekninger hver gang jeg er hvor den vises. Men på internett? Er det så mye penger i reklame?

 

Ikke akkurat lite. TV2 har over 2 mrd kroner i reklameinntekter pr år. Så reklame i streama filmer vil nok være attraktivt for kjøpere av reklamespotter.

 

 

Det er mye penger, og glad jeg ikke bidrar. Hurra for intenett!!

 

Hva tror du finansierer mesteparten av utviklingen på internett. Luft og kjærlighet?. Og det verste er at selv om du ikke ser en time på TV2, TV3 eller TV Norge, betaler du faktisk hver eneste dag litt til de kanalene gjennom de varene du kjøper. Hvordan tror du ellers reklamen er finansiert.

 

Og hvordan tror du drifta av hardware nettverket er finansiert. Så selv om du blokkerer reklame så betaler du lell.

 

Så du bidrar akkurat som alle oss andre.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Det som går meg fullstendig hus forbi er hvorfor i alle dager ikke noen tar seg sammen og fikser regionale reklamer for f.eks. Norge.

 

Jeg er sikker på at samtlige amerikanske sider som streamer innhold i mot reklame hadde vært interesserte i å vise filmene sine til oss, så lenge noen kjøpte reklameplass.

 

Hvorfor i alle dager gjør man ikke det? Jeg kan garantere at man kunne fått det til å gå rundt for samtlige sider, bare med den interessen som finnes for disse sidene akkurat nå. Dessuten hadde dette spredd seg som ild i tørt gress uansett, og prisen på reklameplassene og avkastningen for kjøperne av plassene hadde blitt større på et blunk (regner med at det ville ligge temmelig lavt i begynnelsen, men fortsatt langt over det som er nødvendig for overskudd i drift).

 

Hvorfor krangler ikke norske selskaper om å lage avtaler med disse sidene as we speak? Er folk stokk dumme, eller hva er greia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...