Gå til innhold

Enklere å bruke vår prisguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To ting jeg savner faktisk:

1 - at en kan definere både minimum og maksimum skjermstørrelse på TV / monitor osv.

2 - at produkter kan sorteres etter hvor nye/gamle de er (1. leveringsdato el. lign) slik at en ser hva som er nyeste modeller fra en produsent eller innen en bestemt produktkategori.

 

Ellers er det en god forbedring.

Lenke til kommentar

Kjempebra! Likte det nye designet. Prisguiden har hjulpet meg med mange kjøp siden jeg fikk min første PC :)

 

En dog en ting å utsette litt på. På høyre siden, hvor man ser handlevognen, så står det "andlevogn". Det kan se ut som "H"'n er byttet ut med en liten handlevogn, men denne ligner jo ikke spesielt mye på en "H".

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Kjempebra! Likte det nye designet. Prisguiden har hjulpet meg med mange kjøp siden jeg fikk min første PC :)

 

En dog en ting å utsette litt på. På høyre siden, hvor man ser handlevognen, så står det "andlevogn". Det kan se ut som "H"'n er byttet ut med en liten handlevogn, men denne ligner jo ikke spesielt mye på en "H".

 

 

Hei,

takk for tips :) Dette er nå fikset :)

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar
Forslag, innspill, ris eller ros?

Det er vanskelig å sammenligne mer enn 3 produkter på grunn av fast sidebredde. Det gjør at man må rulle horisontalt på skjermen. Kunne dere gjort sidebredden valgfri eller tilpasset antallet produkter som sammenlignes?

 

En ting til med sammenligningsfunksjonen: Kan dere gjøre det mulig å skjule/fjerne ett produkt av gangen i sammenligningsvinduet? Sånn at man kan luke ut produkter man finner uaktuelle under veis.

Lenke til kommentar

Hva med en mulighet til

 

* å utelate produkter med "ingen pris" (mulig "vis utgåtte produkter" er tiltenkt det, men den fungerer i såfall ikke)

* å ikke knytte erfaringene opp mot nettsted. Nå prøvde jeg prisguiden i tek.no, klikket på en erfaring og befant meg plutselig på hardware.no

* å ha et fritekstsøk på forsiden til prisguiden. Nå må man inn på en kategori

 

Ellers syns jeg prisguiden er et genialt verktøy på jakt etter billige produkter (dog ikke mitt eneste da det finnes flere nettbutikker som ikke er med/vil være med i prisguiden).

Lenke til kommentar

Savner selvsagt flere(evnt bedre) sorteringsvalg på ting, men det kommer vel sikkert med tiden, ellers syntes jeg siden bare er flott og jeg liker det nye dere har gjort med den, bare en liten ting som har "plaget" meg en god stund nå er at om jeg klikker på kjøp på enkeltvarer for visse webshops så får jeg "The URL was redirected to . Please click the link to go there." i Opera mens det f.eks. kan fungere fint om jeg sender en hel handlevogn til samme siden.

Lenke til kommentar

Få vekk den utrolig irriterende sorter etter popularitet. Standard sortering bør være pris, lav til høy. Er grådig irriterende å måtte forandre på den hver gang du skal søke etter noe.

 

Om du sorterer ut alle "ting" som ikke du er interesert i, bryr du deg ikke om den mest populære, med de spesifikasjonene du har valgt.

Lenke til kommentar

Enig i den, hadde vært utrolig kjekt om vi kunne lagre våre egne innstillinger?

Altså vi som da har egne brukere på prisguide.no kunne lagret våre egne preferanser, slik at vi selv kunne velge hva som skulle være standard av hvor mange produkter som skal listes på en side, hvilken auto sortering vi ønsker osv osv..?

Lenke til kommentar

En svært enkel forbedring er å la brukerene legge inn lenker til tester eller omtale

av produkter. Dersom en lurer på å kjøpe et produkt så begynner en også automatisk å

samle informasjon om produktet og hvorfor ikke dele disse lenkene med hverandre??.

 

Et annet alternativ er å lenke opp søkekriterer til kjente nettsteder for å se om

det gir treff - f.eks noe slikt som : site:www.youtube.com <produktnavn> eller

site:www.tomshardware.com <produktnavn>

Lenke til kommentar
*Snip*

Selve forumet føler jeg er rimelig bra - Hva er det du evt, Savner? :)

 

 

f.eks. enklere kobling mellom forumposter og produkter.... Ikke bare info fra produsenter/butikker om produktene i prisguiden, men linker til relevante tråder på forumet. Store mengder relevant info på forumet for potensielle kunder. Det ville forhåpentligvis gitt bedre og flere produkterfaringer også. Og økt trafikk på både forum og prisguide antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...