Gå til innhold

WoW-spillere «kommer hjem» (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånne tendenser er det jo alltid når Blizzard slipper en tilleggspakke.

Om ikke så alt for lenge får vi vel de første "syterne" som mener Blizzard fortsetter å voldta det "orginale WoW".

Om noe så går vel Wotlk mer tilbake til den orginale stilen med litt tonet ned grafikk og stil. Ikke så mye å fly rundt i kosmos og gå med flytende plasma på shoulders og se helt space'a ut

Lenke til kommentar
Vender selv hjem etter å ha prøvd AoC i hele to dager før jeg ga opp drittspillet. Etter det har jeg stort sett holdt meg unna alt som heter spill, men WotLK er selvsagt forhåndsbestilt - og jeg vender tilbake til Warcraft-universet :D

 

jeg gjør faktisk akkurat det samme!!! gleder meg til nattkjøpet!!

Lenke til kommentar

Jeg er så sinnssykt glad for at jeg kom meg vekk fra dette spillet et å ha tilbragt et nesten 5siffret antall timer bak det... Og jeg kan ikke si jeg lengter tilbake :)

 

Men det er ikke akkurat noen overraskelse at folk vender "hjem" til WoW når man ser på hva det har blitt. 11millioner aktive brukere... sykt.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Sånne tendenser er det jo alltid når Blizzard slipper en tilleggspakke.

Om ikke så alt for lenge får vi vel de første "syterne" som mener Blizzard fortsetter å voldta det "orginale WoW".

Om noe så går vel Wotlk mer tilbake til den orginale stilen med litt tonet ned grafikk og stil. Ikke så mye å fly rundt i kosmos og gå med flytende plasma på shoulders og se helt space'a ut

 

 

Sant nok, det jeg dog reagerer på er Kidz som påstår at Outland ikke har noe med WoW eller Warcraft å gjøre..

 

Jeg likte faktisk Outland.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...