Gå til innhold

Flash 9 bør oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, sliter med at Opera eller Firefox ikke vil "spise" den nye versjonen. Sier bare hele tiden at det er versjon 9 fortsatt. IE6 (kan ikke kjøre IE7 grunnet spesielle verktøy på jobben som ikke støtter IE7, men bruker ikke IE til annet ett jobbverktøyene + youtube innimellom) har derimot fått oppgradert til 10, men Opera og Firefox har fortsatt 9.

 

Prøvd å avinstallere, slette, rename, flytte filer etc.

 

Ser bare ut som download fila fra get.adobe.com fortsatt peker til gammel installasjonsfil?

Filene er datert mars 2008!

 

Noen som har link til standalone installer som er garantert 10'ern?

Lenke til kommentar
De har bl.a. sperret for å indirekte åpne fildialog i actionscript, noe som betyr døden for alle flash/javascript-baserte filopplastingsverktøy. Ser folka bak Wordpress skriker om dagen. Kritisk vet jeg ikke...

Det er vistnok bare å gjøre selve knappen som starter hele showet til en flash-knapp og ikke HTML. Flere slike opplastere skal allerede være oppdatert flere uker siden.

Lenke til kommentar

Dette er frekt, synes jeg. Flash har hatt disse problemene i lange tider, pluss flere andre problemer, bla. synskt høy CPU bruk. Plutselig nå, Adobe innrømmer sine tabber, men jeg frykter at dette er bare for å tvinge folk til å oppgradere til nye problemer.

 

Jeg vil heller oppgradere min Flash-blokker.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Null og niks flash problemer her... Hvorfor?

For Flash har IKKE støtte for 64 Bits FireFox, noe som er litt irriterende.

64 bits nettleseren har jo mindre minneforbruk enn 32 bitern så derfor har jeg skrotet 32 bit varianten.

 

Ja ja, ingen hull her i denne flashen i allefall, for her finnes den ikke.

Lenke til kommentar
Hmmm, sliter med at Opera eller Firefox ikke vil "spise" den nye versjonen. Sier bare hele tiden at det er versjon 9 fortsatt. IE6 (kan ikke kjøre IE7 grunnet spesielle verktøy på jobben som ikke støtter IE7, men bruker ikke IE til annet ett jobbverktøyene + youtube innimellom) har derimot fått oppgradert til 10, men Opera og Firefox har fortsatt 9.

 

Prøvd å avinstallere, slette, rename, flytte filer etc.

 

Ser bare ut som download fila fra get.adobe.com fortsatt peker til gammel installasjonsfil?

Filene er datert mars 2008!

 

Noen som har link til standalone installer som er garantert 10'ern?

 

Du laster ned flash 10 både til IE, og en annen en til Firefox og Opera? De bruker nemlig ikke samme install osv.

Lenke til kommentar
Du laster ned flash 10 både til IE, og en annen en til Firefox og Opera? De bruker nemlig ikke samme install osv.

 

Yupp, har testet det også, men ikke noe grisestort problem enda. Ser på det når jeg har bedre tid. Men Flash står på hatlisten min over ting jeg hater, men man ikke kommer utenom å ha installert. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...