Gå til innhold

Nokia N85 er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp brukt hele stipendet på denne telefonen, og kan informere om at

 

- Videoopptak ikke fungerer i beste kvalitet (Hakker så sykt at det du filmer blir helt ubrukelig)

 

-FM-Senderen ikke fungerer i det hele tatt. Får absolutt ingen signal inn på anlegget i bilen.

 

Ellers en topp telefon med mye smarte løsninger.

Lenke til kommentar
Har nettopp brukt hele stipendet på denne telefonen, og kan informere om at

 

- Videoopptak ikke fungerer i beste kvalitet (Hakker så sykt at det du filmer blir helt ubrukelig)

 

-FM-Senderen ikke fungerer i det hele tatt. Får absolutt ingen signal inn på anlegget i bilen.

 

Ellers en topp telefon med mye smarte løsninger.

 

 

Har også N85 og vil bare berette om at min FM-sender fungerer strålende, så da er det nok noe feil med akkurat din telefon.

Når det gjelder videoen så stemmer det med hakkinga, men hvis du velger å lagre til telefonminnet så går det helt fint. Men da får man ikke mer enn 2 min sammenhengende video. Med andre ord, minnekortet skriver ikke videoen raskt nok...

 

Tipp topp telefon, anbefales!

Lenke til kommentar

Ok... Da må jeg få sjekket det.

 

Men det er jo helt latterlig at det ikke skal kunne være mulig å filme i mer enn to minutter.

 

Videokvaliteten var jo en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte telefonen.

 

Betyr vell at jeg må ut med spenn til nytt minnekort det da?

 

Det er for dumt at det kortet som følger med ikke skal være mulig å bruke. Reklamerer for god videokvalitet gjør de, men de opplyser ikke om at det er ekstrautstyr. SVINDEL!

 

 

Har også lest et annet sted at N85 har en tendens til å reboote i tide og utide. Har skjedd en gang med meg, men har ikke hatt den mer enn 3-4 dager så vet ikke om det er noe som gjentar seg.

Lenke til kommentar
Valgte denne fremfor C905 hovedsakelig fordi jeg liker Symbian systemet, og er vant med Nokia. Sendes forhåpentligvis fra CDON i morgen, så jeg gleder meg til å se hva den duger til. Skal nok bli en god erstatning for min gode gamle N80! :D

 

Håhå... Vær klar for overgangen :p Og raske menyer ;)

Lenke til kommentar

Det er vel sikkert noen software problemer i starten som blir rettet opp etterhvert. Det som jeg syns er mer bekymringsfullt er at slideren virker veldig slarkete med tanke på at dette er en dyr telefon. Feks så har slider-telefoner til halve prisen ikke i nærheten så mye slark som denne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...