Gå til innhold

Nå er SE X1 i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil.

 

Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit.

Hva er det du mener?

At vi må vente på norsk operativsystem og taster.

Hvor står det? De som kommer via den norske importøren har vel norsk tastaturlayout? Angående språk kan man velge hvilket av de skandinaviske man vil bruke på de modellene som blir utgitt i skandinavia. Det har man kunnet på de WM-telefonene jeg har vært borti iallefall.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil.

 

Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit.

Hva er det du mener?

At vi må vente på norsk operativsystem og taster.

Hvor står det? De som kommer via den norske importøren har vel norsk tastaturlayout? Angående språk kan man velge hvilket av de skandinaviske man vil bruke på de modellene som blir utgitt i skandinavia. Det har man kunnet på de WM-telefonene jeg har vært borti iallefall.

 

Som forhandler kan jeg bekrefte at det kun er den engelske utgaven som er å få tak i nå i Q4. Norsk utgave vil først komme tidlig i Q1 2009.

Lenke til kommentar

Når amobil kjører prinsippet hvor de nekter å skrive "iPhone" med liten i og stor P fordi det påståelig skal skape urettferdig blikkfang ved å gjøre ting annerledes, så syntes jeg det er litt merkelig at de kaller Xperia for "SE X1". Maken til oppmerksomhetkrevende ord skal man ihvertfall lete lenge etter. ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet?

 

Det er veldig vanskelig og svare på.. Siden vi ikke vet om Netcom har Xperia på lager og vist de ikke har det for øyeblikket, så er det vanskelig og vite når de får den..

 

Vist de f.eks fikk den inn på lager i dag, så vil du nok ha den i løpet av 2-3 virkedager..

 

Men du må nok ringe til Netcom for og få ett skikkelig svar..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...