Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 44) (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler lysten til å prøve ut Penny Arcade spillene men det er så mye bra på spillmarkedet for øyeblikket at det blir litt vel mye å ta på en gang. Ser dere nevnte Steam releasen Exodus men det er jo et storspill til som slippes på blandt annet Steam i dag, Fallout, som kanskje burde blitt nevnt. Eller føler dere at de andre artiklene deriblandt anmeldelsene deres om slike spill innholder nok informasjon? :)

Lenke til kommentar

Denne artikkelserien er genial! Takk skal dere ha :D For øvrig tenker jeg å kjøpe Penny Arcade Episode 2 på Xboxen. Kjøpte eneren til Windows, og var skrekkelig fornøyd med det! Tenker gjerne at jeg får bedre spillopplevelse på Xboxen, da PCen min begynner å dra kraftig på årene.

Lenke til kommentar

XBLA-spillet Marble Blast Ultra har fått et nytt flerspillerkart som man kan laste ned gratis samt en ny utmerkelse. Selve spillet har snart vært ute i tre år, men det er et av de beste spillene til Xbox Live Arcade, og et av de mest populære.

 

Nå som MBU bare koster 400 MS-poeng (35 kr.) er det utrolig mye underholdning man får for pengene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...