Gå til innhold

Mercenaries 3 til 10 «bekreftet» (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For EA er penger alt som betyr noe, derfor kom ikke dette akkurat som en overraskelse...

Skrev nylig en kommentar på Dagbladet hvor jeg skrev akkurat det samme. EA tenker kun på penger, og har ikke gitt ut et virkelig godt spill på lange tider. Spillene deres selger kun fordi de er kjente og har fått mye omtale i media.

Det at de fortsetter Mercenearies-serien kommer (som du sa) ikke som noen overraskelse.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kommer bare til konsoll. Er ikke noen overraskelse, med tanke på at konsollspillere har evig dårlig smak når det kommer spill generelt, samt at fps spill er døfødt på en konsoll.

dummeste jeg har hørt på lang tid. Hva gir deg bedre smak selv om du spiller på pcen istedenfor, og dessuten; å si at noen har dårlig smak forteller litt om deg som person, siden smaken er som baken..

Lenke til kommentar
Kommer bare til konsoll. Er ikke noen overraskelse, med tanke på at konsollspillere har evig dårlig smak når det kommer spill generelt, samt at fps spill er døfødt på en konsoll.

dummeste jeg har hørt på lang tid. Hva gir deg bedre smak selv om du spiller på pcen istedenfor, og dessuten; å si at noen har dårlig smak forteller litt om deg som person, siden smaken er som baken..

 

 

delt i 2?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...