Gå til innhold

Rock Band 2 får norsk dato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si at plastikkgitarer har vært særlig fristende tidligere, men jeg så nylig Screaming For Vengance i PSstore, og med de artistene som var listet opp i artikkelen begynner det nesten å virke brukbart. det står x360 i artikkelen, men jeg regner med at også dette beveger seg over på PS3 før eller senere?

Lenke til kommentar

Isj, lånte meg Rock Band i går, bare for å teste gitardelen - og jeg synes jo det var rimelig platt i forhold til GH. Var veldig tydelig at dette ikke var et gitarspill med mulighet for sang og trommer, hadde inntrykk av å spille rytmegitar mesteparten av tiden.

 

Tror dere det kommer til å være annerledes på GH4? Håper det blir GH + litt ekstra, for Rock Band var direkte kjedelig med kun gitar. Sikker sykt morro med flere folk og instrumenter, men jeg vil gjerne ha muligheten til å rocke med bare gitar og :)

Lenke til kommentar
Kommmer kun som X360 software

 

RB2 kommer på PS3 etter at perioden med ekslusivitet MS har kjøpt er over. Jeg har hørt rykter om at det kommer på PS3 samtidig som X360-instrumentpakken, og at dette er i desember en gang. Andre sier det kommer rett over nyttår..

 

Uansett, RB2 kommer til PS3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...