Gå til innhold

Tomb Raider-demo på Xbox Live (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ikke an å pause nedlastingene fra Xbox Live?

 

Jo, det er vel en pauseknapp. Dessuten settes vel alle nedlastninger til pause med en gang man begynner å spille online.

 

Gikk igjennom demoen i går. Fikk nesten litt Uncharted-vibber når det kommer til omgivelsene og grafikken (de to vil utvilsomt bli sammenlignet grundig av de mer dedikerte), men alt i alt var det veldig bra.

 

Forøvrig verdt å nevne at jeg opplevde teksten på min 37" som veldig liten. Kanskje bare jeg som har fått plutselig dårlig syn over natta, men det må jammen være bra grusomt å spille dette på en SDTV. Downloader beware!

Lenke til kommentar

Forbanna MS-idioter! Gull for å laste ned en demo, hva i all verden skal de gjøre det for? Huff og HUFF som jeg gremmes over idiotien til Microsoft noen ganger, nå ble jeg virkelig pissed off.

 

Meh, får skaffe det på PS3 isteden da. Og satser på å spille igjennom legends til X360 før jeg starter på dette ;)

Lenke til kommentar
Forbanna MS-idioter! Gull for å laste ned en demo, hva i all verden skal de gjøre det for? Huff og HUFF som jeg gremmes over idiotien til Microsoft noen ganger, nå ble jeg virkelig pissed off.

 

Meh, får skaffe det på PS3 isteden da. Og satser på å spille igjennom legends til X360 før jeg starter på dette ;)

 

Kanskje fordi de som betaler for Live skal ha noen fordeler? PS3 har jo ikke fått noen demo og ikke ser det ut til at det vil komme heller. Anniversary er forøvrig minst like bra som Legend, anbefaler også det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...