Gå til innhold

Anmeldelse: Command & Conquer: Red Alert 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må vi ha bra pc for å game dette spillet?

 

spiller på laptop.

acer aspire 5610.

spilte ra2 uten no problem på denne maskinen.

RA2 er 8 år gammelt, så det kan ikke sammenlignes.

 

 

Krav fra betaen:

 

* OS – Windows XP / Vista (32-Bit)

 

* Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)

 

* Memory – XP/Vista: 1 GB

 

* Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB

 

* DVD Drive - 8 SPEED

 

* Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card

 

* Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)

 

* Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players

 

* Input - Keyboard, Mouse

 

* Optional – VoIP Headset

Endret av kilik
Lenke til kommentar
RA2 er 8 år gammelt, så det kan ikke sammenlignes.

 

 

Krav fra betaen:

 

* OS – Windows XP / Vista (32-Bit)

 

* Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)

 

* Memory – XP/Vista: 1 GB

 

* Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB

 

* DVD Drive - 8 SPEED

 

* Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card

 

* Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)

 

* Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players

 

* Input - Keyboard, Mouse

 

* Optional – VoIP Headset

 

 

Ikke verre nei. Men da kan jeg kjøre.

Lenke til kommentar
Grei anmeldelse, men jeg synes godt dere kan nevne den noe drakoniske DRM-ordningen. Den eneste måten man blir kvitt SecuROM på er ved å spre bevissthet rundt hvem som bruker det og gir utgiverne nok negativ tilbakemelding.

 

Ja, synd de ikke tørr å ta det opp. Jeg kommer ikke til å kjøpe RA3 pga akkurat dette. Blir å vente på SC2, og håpe blizzard fortsetter med å stole på sine kunder, noe EA tydeligvis ikke gjør.

Lenke til kommentar
Er det noe særlig nytt rent spillemessig i forhold til andre RTS som har kommet de siste årene? Jeg tenker på i forhold til spill som CoH og Supcom?

 

Mer fleksible enheter, større fokus på sjøkamp, langt større muligheter for effektiv micromanagement og så videre. Det er jevnt over et par tykke hestehoder foran C&C 3. CoH var et morsomt spill, men det følees nærmest litt simpelt etter å ha spilt Red Alert 3. Dette etter å ha lovprist det for kompleksiteten og kreativiteten da det kom ut :)

Lenke til kommentar
Grei anmeldelse, men jeg synes godt dere kan nevne den noe drakoniske DRM-ordningen. Den eneste måten man blir kvitt SecuROM på er ved å spre bevissthet rundt hvem som bruker det og gir utgiverne nok negativ tilbakemelding.

Om jeg husker riktig har RA3 en ny versjon av SecuRom. Du trenger bare aktivere det og så kan du spille uten cd-platen. Hvordan det er med installasjoner husker jeg ikke.

 

DRM har lite med selve spillet å gjøre, spesielt i en anmeldelse. Og haddet den blitt tatt med hadde jeg ikke tatt en anmeldelse seriøst. Om da ikke kopibeskyttelsen er unødvendig streng.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...