Gå til innhold

Frykter mobilkrakk i 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk vil vel utvilsomt beholde telefonene lengre i snitt enn tidligere, men vel så viktig er det hva slags telefoner de velger når de først skal kjøpe en. Jeg tror vi alle vil tendere mot å minimalisere risiko, istedet for nye spreke ting. I Europa vil sikkert Nokia og SE stå sterkt med "normale" solide modeller samt E-serien til Nokia, mens HTC muligens får seg en skikkelig kjilevink. Netbooks vil selge som hakka møkk, mens high end smartphones og dyre laptopper vil få det tungt.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Har betalt 3500kr for min N82 over et år siden. Med pent bruk og en beskyttelse folie på skjermen ser den helt ny ut. Hvorfor skal jeg bytte til ny mobil?

 

De siste 10 år har situasjonen vært slik at det ble store fremskritt hvert eneste år. Polyphoniske ringetoner, mp3, minnekort støtte, wap, kamera, farge skjerm, mms, blåtann, smarttelefoner, true-color tft skjermer, mega pixel kamera, autofocus, internet lesere, gps, wlan, xenon blits, touch.

 

Men dette tok slutt for noen år siden. Litt bedre kamera, litt større skjerm, litt smartere os, litt bedre batteri er ikke nok grunn til å investere i nytt mobil for folk flest.

 

Over saturated market.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...