Gå til innhold

Dell-maskiner med film- og musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de fleste som kjøper pc nå tol dags laster ned filmer og musikk de gidder ikke betale for noe som de kan få gratis.

 

Og kjøper man det er det mye fordi man har lyst på et fysisk objekt. Å betale for filmer og musikk som liksom skal ligge på pcen når jeg får den hadde aldri vært av min interesse.

eller det du får ikke faller i smak, tåpelig.

Forsåget greit med bundlet programvare selv om mesteparten er søppel eller du ønsker å bruke noe annet.

Er det ikke en lov mot å tilby noe totalt urelatert sammen med en vare. du har lov å selge en bil med gratis skiboks, men du har ikke lov å tilby gratis pølser til de som kjøper bensin eller disel for over 400kr. mener jeg lærte om en slik lov.

Lenke til kommentar
Flere maskiner i XPS-serien kan nå leveres med DRM-fri musikk og filmer.

 

 

 

Les mer

 

Makan.

 

Neste gang foreslår jeg at dere leser pressemeldinger dere mottar og i det hele tatt bruker 10 sekund til å sjekke dem ut før dere publiserer dem.

 

Tilbudet gjelder ferdiglagede pakker med musikk satt sammen av Dell. IKKE 50/100 låter av eget valg. Så dette er akkurat som all annen bloatware fra Dell.

 

Filmene man kan legge inn via Cinemanow er filmer man adri har hørt om. Kun i USA er dette i det hele tatt i nærheten av en verdig tjeneste gjetter jeg.

 

Trykk på linkene dere selv publiserer :)

 

fredrik

Lenke til kommentar
Flere maskiner i XPS-serien kan nå leveres med DRM-fri musikk og filmer.

 

 

 

Les mer

 

Makan.

 

Neste gang foreslår jeg at dere leser pressemeldinger dere mottar og i det hele tatt bruker 10 sekund til å sjekke dem ut før dere publiserer dem.

 

Tilbudet gjelder ferdiglagede pakker med musikk satt sammen av Dell. IKKE 50/100 låter av eget valg. Så dette er akkurat som all annen bloatware fra Dell.

 

Filmene man kan legge inn via Cinemanow er filmer man adri har hørt om. Kun i USA er dette i det hele tatt i nærheten av en verdig tjeneste gjetter jeg.

 

Trykk på linkene dere selv publiserer :)

 

fredrik

Typisk hw.no, halvparten av det som blir publisert er oversatte pressemeldinger, som i effektivt fungerer som reklame for hardwareprodusentene. Jeg lurer på om hw.no tjener penger fra Dell på denne artikkelen, det er den eneste grunnen jeg klarer å se til at den eksisterer.

 

edit: Ok, betaling pr. artikkel er nok også en faktor :p

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...