Gå til innhold

Tele2 vokser markant på mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jo ikke dårlig kundeservice fra Tele2 noe nytt. De første skrekkhistoriene jeg husker fra den kanten, kom fra når en kompis kjøpte Nokia 6210 med Tele2-binding. Snart en mannsalder siden.

 

 

Kundeservicen har blitt mye bedre enn den var.. skulle ikke så mye til :D

 

Tele2 jobber med at den skal bli bedre hele tiden, men det tar tydeligvis litt tid...

 

Jeg er hvertfall en fornøyd Tele2-kunde :)

Lenke til kommentar
Det er ikke lenge siden folk vred seg i krampespasmer over Kompletts manglende utsendelser og service heller. Men, folk handler der for det.

Tror nok faktisk Tele2 ser på kundeservicen sin, spesiellt når de mister kunder.

 

jeg har vel brukt komplett i nærmere 9 år nå.. og har vel hatt årlige henvendelser til deres kundeservice. Mine erfaringer har bare vært fantastiske, hver gang jeg har hatt problemer har komplett ryddet opp kjapt og uten noen ekstra kostnader fra min side.

En gang ringte jeg og sa at viften på mitt hovedkort, og gpu var ødelagt, uten å måtte returnere noe som helst sendte komplett meg nye og MYE bedre vifter og kjøleribber. Hadde dette vært feks elkjøp hadde jeg vel måttet returnert pcen og ventet 3 uker :p

Lenke til kommentar

Har tele2 mobil og håper jeg kommer til å ha det i EVIG tid...mitt abo 0 kr i månenden og med tele2 familie i tilegg så er mine regninger på 5-10kr i måneden :D

 

Det beste er at dette er det som gir meg billigst tellerskritt til vanlig bruk også.

 

Hadde 5 kroners abo. føsrt men med dyrere ringe priser enn det mitt 0kr i måneden ga meg var det jo ingen poeng å betale 5kr i månedsavgift lengre heller hehe

 

Gi meg et alternativ til det a...Har IKKE sett noen andre jeg i hvertfall

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Det betyr vel bare at det er resten av Tele2s kunder som betaler for at du skal være kunde hos Tele2. I tillegg til å betale for freeriders, lider sannsynligvis også over dårlig kundeservice.

 

Jeg vet at jeg ikke ville hatt like lave regninger som deg om jeg hadde Tele2, derfor ligger jeg unna de. Dessverre er det for mange som ikke kjenner til alternativene, slik at det fortsatt er rom for freeriders. Enn så lenge.

Lenke til kommentar
Men har du hatt bruk for kundeservicen?

Det er der problemet er.

De to gangene jeg har hatt behov for Tele2 kundeservice (mobil) har det rukket å ringe kanskje én gang, også har de svart. Dessverre må man sitte gjennom en tid med automatisk informasjon, men det er allikevel betraktelig kortere ventetid enn de fleste andre steder jeg har ringt.

 

Ting løste seg veldig greit... en gang var det bare å restarte telefonen.

 

Og angående freeriders... uansett om man har et gjennomsnittlig lite, midddels eller stort ringemønster, så er de jo billigst. Og det er i følge Telepriser.no. Så et så stort problem kan neppe disse freeriderne være for noen. Jeg er selv en "freerider", og med Sheriff-abonnementet så vil jeg mtp mitt nåværende ringemønster ikke behøve å betale så mye som en eneste regning fra Tele2 så lenge det abonnementet tilbys med samme vilkår.

 

Kundeservicen på TELE2 bredbånd er jeg imidlertid ikke fullt like imponert over. De prøvde seg på en "frekk en" en gang, men ga seg da jeg henviste til forbrukerkjøpsloven. Der er jeg ikke kunde lenger, men det er av andre grunner enn kundeservice (tilbud på annen leverandør gjennom sameiet).

 

Nei, jeg jobber ikke for Tele2, men vil være en motvekt mot de som er misfornøyd. Det er jo stort sett de som er misfornøyd som leter opp slike tråder og svarer på de. Slik virker ting mye svartere enn det det egentlig er.

Lenke til kommentar
Det betyr vel bare at det er resten av Tele2s kunder som betaler for at du skal være kunde hos Tele2. I tillegg til å betale for freeriders, lider sannsynligvis også over dårlig kundeservice.

 

Jeg vet at jeg ikke ville hatt like lave regninger som deg om jeg hadde Tele2, derfor ligger jeg unna de. Dessverre er det for mange som ikke kjenner til alternativene, slik at det fortsatt er rom for freeriders. Enn så lenge.

 

En freerider vil jeg vel definere som en som ringer x antall timer pr.dag gratis

Mine utgående og inngående samtaler kommer ikke opp i 5 minutter til sammen engang i løpet av en hel uke.

 

Og betale 50-200 spenn i abo. for å kunne kanskje prate i 5 min i uka, hvor ikke jeg har ringt ut engang synses jeg ville vært noe så sat*** irriterende

 

Har ingen dårlig samvittighet for å betale 0 i abo

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...