Gå til innhold

SE med ni nye telefoner på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også Sony Ericsson kommer med en Iphone-utfordrer.

Morsomt å lese at Iphone (ifølge amobil) er full touch referansen...

Det kommer flere modeller fra SEMC, Tube er bare gammelt S90 oppgulp, S60 touch (endelig versjon) kommer for full fart neste år (H1), også i SEMC modeller.

 

SE kommer til å fortsette å slite hvis de fortsetter å tviholde på proprietære tilkoblinger, M2 minnekort, små skjermer og lukkede OS.

 

Neste år fra SE.

Nytt HW og SW, nye batterier, Full touch Walkman modeller, modeller med Android OS, S60, 12 megapxl cam, bl.a.

Det vil blir færre modeller, mer mening, mer kvalitet, mer high end.

Så 09, skjer det ting!

Det er ikke noe mer spennende iår, som vi ikke har sett.

Neste år braker det løs på WMC.

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Neste år fra SE.

Nytt HW og SW, nye batterier, Full touch Walkman modeller, modeller med Android OS, S60, 12 megapxl cam, bl.a.

Det vil blir færre modeller, mer mening, mer kvalitet, mer high end.

Så 09, skjer det ting!

Det er ikke noe mer spennende iår, som vi ikke har sett.

Neste år braker det løs på WMC.

 

 

Hvis dette stemmer så er SE muligens aktuelt for meg for første gang på mange år. Men min neste mobil har støtte for SDHC kort, 3,5 mm jack, over 3" skjerm, et OS som tilbyr mange programmer/valgfrihet og USB lading. Hadde vært moro om det kunne vært en SE-telefon.

Lenke til kommentar
Da er det bare å krysse fingrene for WiFi og minijackutgang.

 

Trenger vi det? liker slik det er jeg med den omformeren med mikrofon på.

Da er jeg spent på argumentene for å ikke ha minijackutgang og WiFi. Det er i allefall kriterier når jeg skal kjøpe en mobiltelefon. Det er stress å måtte bære rundt på en ekstra kabel. Hva er bedre slik det er nå?

 

Edit: Vil for ordens skyld legge til at jeg har hatt en T650i og at jeg fortsatt har en K810i, så ikke poe stempler meg som Nokia-fanboy.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Da er det bare å krysse fingrene for WiFi og minijackutgang.

 

Trenger vi det? liker slik det er jeg med den omformeren med mikrofon på.

 

Selvfølgelig er ikke dette noe vi trenger. Men en liten gruppe roper høyt om at dette må være på plass, og amobil lar seg selvfølgelig forlede i den tro at dette er et must. Men personlig driter jeg i hvilken port jeg plugger inn ørepluggene, bare så lenge den gir meg mulighet til å bruke hva jeg måtte ønske av headset. WiFi er et must på min neste telefon. Og når det gjelder minnekort, så driter jeg også en lang marsj i hvordan de ser ut, bare ytelsen er på topp, slik dagens M2-løsning er.

 

Bra at SE bygger flere High-end telefoner, for det er i det segmentet jeg handler telefon. :)flere å velge mellom:)

Lenke til kommentar
Da er det bare å krysse fingrene for WiFi og minijackutgang.

 

Trenger vi det? liker slik det er jeg med den omformeren med mikrofon på.

 

Selvfølgelig er ikke dette noe vi trenger. Men en liten gruppe roper høyt om at dette må være på plass, og amobil lar seg selvfølgelig forlede i den tro at dette er et must. Men personlig driter jeg i hvilken port jeg plugger inn ørepluggene, bare så lenge den gir meg mulighet til å bruke hva jeg måtte ønske av headset. WiFi er et must på min neste telefon. Og når det gjelder minnekort, så driter jeg også en lang marsj i hvordan de ser ut, bare ytelsen er på topp, slik dagens M2-løsning er.

 

Bra at SE bygger flere High-end telefoner, for det er i det segmentet jeg handler telefon. :)flere å velge mellom:)

 

For folk flest har de ett headsett som de bruker til kanskje PCen, kanskje de har en PSP/mp3 spiller og vil gjerne bruke dette headsettet til mobilen også.. Da er det veldig greit med en plugg for alle.. Vist du kun skal bruke headsettet til mobilen så har det ingenting og si åssen plugg det er, bare det funker som det skal.. Jeg liker ikke og bruke overganger..

 

Fra den listen som sto i artikkelen fant jeg ikke noe som helst som hørtes interessant.. Men vist det vil komme touch telefoner med S60 eller android som du sier bmwm3, så kan det fort bli interessant..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Da er det bare å krysse fingrene for WiFi og minijackutgang.

Jeg ville ikke holde pusten mens jeg venter på det ...

 

SE kommer til å fortsette å slite hvis de fortsetter å tviholde på proprietære tilkoblinger, M2 minnekort, små skjermer og lukkede OS.

De tre første tror jeg nok vi ser fra SE fremover også, dessverre. I hvertfall har jeg ikke hørt noe ennå som sier noe annet. Men det er jo lov å håpe! :)

 

Ellers var nyhetene i artikkelen <gjesp> ikke noe å rope hurra for, synes jeg. Vi registrerer at SE fortsetter å dele produktene inn i kameramodeller, musikkmodeller, og andre. Nei, her går det i samme, trauste spor.

Lenke til kommentar
Da er det bare å krysse fingrene for WiFi og minijackutgang.

Jeg ville ikke holde pusten mens jeg venter på det ...

 

SE kommer til å fortsette å slite hvis de fortsetter å tviholde på proprietære tilkoblinger, M2 minnekort, små skjermer og lukkede OS.

De tre første tror jeg nok vi ser fra SE fremover også, dessverre. I hvertfall har jeg ikke hørt noe ennå som sier noe annet. Men det er jo lov å håpe! :)

 

Ellers var nyhetene i artikkelen <gjesp> ikke noe å rope hurra for, synes jeg. Vi registrerer at SE fortsetter å dele produktene inn i kameramodeller, musikkmodeller, og andre. Nei, her går det i samme, trauste spor.

 

 

Svar meg på en ting. Hva er galt med M2? Spesifikasjonene er jo overlegne alt annet eksternt minne man kan putte inn i en mobiltelefon. Er det et problem at det er Sony som har konstruert og utviklet dette?

Lenke til kommentar
Svar meg på en ting. Hva er galt med M2? Spesifikasjonene er jo overlegne alt annet eksternt minne man kan putte inn i en mobiltelefon. Er det et problem at det er Sony som har konstruert og utviklet dette?

 

Vel, personlig synes jeg det er veldig kjekt med ting som man kan bruke til mer enn en ting. Et SD kort kan man bruke på tvers av mobileverandører, i kamera, i PC, i TV, i media/MP3-spillere, you name it. Et M2-kort kjøper man til mobilen sin, og med mindre man har andre Sonyprodukter så er det vel der det blir også. For Sonygutter er vel ikke dette noe problem, men for meg er det problematisk.

Lenke til kommentar
Å? hva tenker du på?

 

Når noen proklamerer høylytt at de faktisk foretrekker overganger og dongles fremfor en innebygget minijack da skjønner jeg at mine egne sluttninger og logikk kanskje ikke er så vidtfavnene som jeg trodde.

 

De kalles fanboys.. Det er uinteressant hva som er mest praktisk, det som gjelder er hva deres favoritt merke produserer..

 

Alle vil ha en plugg for alt og ingen vil ha overganger.. Jeg nekter å tro noe annet.. Slik er det bare.. man må være totalt retarded vist man mener noe annet..

 

Men, på en annen side.. Vist jeg vil høre på musikk på ett headsett, så blåser jeg i om porten er rund eller firkantet, så lenge jeg får høre på musikk og er fornøyd med lyd osv.. Så lenge man får det man vil ha og det funker bra, så blir det jo på en måte veldig det samme åssen det henger sammen.. Men vist Mp3 spilleren går i stykker, så er jo det greit at det holder og kjøpe ny mp3 spiller.. at man ikke trenger og kjøpe ett nytt headsett vær gang får det er forskjellige kontakter..

 

men litt mer topic, jeg håper sony ericsson kommer med noe skikkelig interessant i 09, syntes godt de kunne blitt litt sterkere i markedet..

Lenke til kommentar
Å? hva tenker du på?

 

Når noen proklamerer høylytt at de faktisk foretrekker overganger og dongles fremfor en innebygget minijack da skjønner jeg at mine egne sluttninger og logikk kanskje ikke er så vidtfavnene som jeg trodde.

 

De kalles fanboys.. Det er uinteressant hva som er mest praktisk, det som gjelder er hva deres favoritt merke produserer..

 

 

Nei det kalles å være praktisk orientert. Å ha en overgang til headsettet lar jeg meg ikke irritere over. Jeg godtar det, og finner ut at det ikke er så galt. Man har, som en annen påpeker, samtidig et mega bra handsfree sett.

 

Og til dredg: Man kjøper ikke ekstern minne til mobiltelefonen, for deretter å putte det i fotoapparatet. Uansett hvilken standard du måtte foretrekke, så har de fleste apparater sin egen filstruktur, og det vil bli en masse rot på et kort du vimser med i mellom flere apparat. Jeg foretrekker iallefall å ha mitt mobilminne i mobilen, eget minne til fotoapparatet, og mp3-spiller. Hvem har egentilg dedikert mp3 spiller i dag?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...