Gå til innhold

Anmeldelse: Lego Batman (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir kjøp etter hvert..

 

Jeg har Lego Star Wars - The Original Triology, Lego Star Wars II - The Complete Saga, Lego Indiana Jones.. rundet alt og plukket "alt".. det vil si: jeg driver med "Free Play" på Indiana Jones!

 

Lego Star Wars the Original Triology er noe av det beste jeg har spilt! Pur spilleglede!! Og siden jeg er oppvokst med Lego og oppdratt med Star Wars IV-VI, så sier det jo seg selv! :)

Lenke til kommentar

hehe.. I know..

 

Jeg er litt lei meg for at jeg nå er 30 år .. og at det nå finnes ekte Lego-klosser i butikken i Star Wars verdenen.. eller.. det har det jo gjort en stund! Men, litt irriterende all the same.. Barndommen min hadde blitt komplett! :D hehe..

 

 

 

EDIT: Med ja.. Det er noe eget med Star Wars! Har ikke så godt forhold til Indiana Jones eller Batman... Star Wars er vel religion til sammenligning.. :blush:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Jeg er litt lei meg for at jeg nå er 30 år .. og at det nå finnes ekte Lego-klosser i butikken i Star Wars verdenen.. eller.. det har det jo gjort en stund! Men, litt irriterende all the same.. Barndommen min hadde blitt komplett! :D hehe..

 

helt enig :D

 

Men jeg husker vi klarte nå å mekke både tie-fighters, x-wing og selveste Millennium Falcon i lego når jeg var liten :) Var vel ikke like heftige som dagens versjoner, men sjarm i bøttevis :p

 

Garantert kjøp hjemme hos meg dette spillet, dama rundet Lego Indiana Jones på 4 dager og hun har kjempelyst på batman også, slikt liker vi ;)

Lenke til kommentar
hehe.. I know..

 

Jeg er litt lei meg for at jeg nå er 30 år .. og at det nå finnes ekte Lego-klosser i butikken i Star Wars verdenen.. eller.. det har det jo gjort en stund! Men, litt irriterende all the same.. Barndommen min hadde blitt komplett! :D hehe..

Det er fortsatt lov å kjøpe til pynt. ;-)

Jeg har selv stått i leketøysbutikken og betalt for bl.a. en X-wing Fighter mens 10-åringer har stått rundt med misunnelse i blikket. ;-)

Lego kan vel heller ikke mene at f.eks. Death Star II, med 3.500 biter, er beregnet for de alle minste heller. :-P

Lenke til kommentar

Jeg synes Star Wars var litt uengasjerende. Jeg kjøpte det til Wii og syntes det dreide seg altfor mye om å knuse ting for å få byggeklosser. Da kjøper man jo heller mario bros om man skal samle flest mulig dingser man knuser ut av noe.

 

Pga. dette forsøkte jeg ikke Lego: Indiana Jones, og jeg håper de har laget et bedre gameplay senere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...