Gå til innhold

Unreal Tournament-utvidelse bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kødder du? Unreal 2 står jo igjen som det desidert dårligste spillet i serien. Tok bare en dag å spille gjennom. Modifikasjonen "Operation NaPali" er jo mye bedre.

 

UT3 synes jeg var et lite steg i riktig retning igjen og håper hovedsaklig på masse nye, gotiske kart.

Lenke til kommentar

Likte over hodet ikke UT3, må si jeg hadde det mye gøyere med 2004. Følte at pcversjonen av UT3 ikke var mer enn en port. Spesielt menyene som var helt på trynet røpte dette, jeg måtte begynne å stresse med config filer for å skru av bloom/hdr og for å fjerne den innebygde musakselerasjonen fra spillet.

Jeg sier ikke at ut 2k4 hadde dette etter som ikke ikke husker, men slet ikke med musakselerasjon eller et belegg av motion blur(bloom?) som gjorde det ekkelt å se på når jeg spillte det.

 

UT3 var fint visuelt, men spillbarheten var dårligere enn ut2k4 imo.

Håper de fokuserer litt mer på pc i framtiden.

Endret av Rawmeat
Lenke til kommentar

Jeg har spilt UT siden det første spillet i serien kom ut i 1999. Det er og forblir et av de beste FPS-spilla som har blitt utgitt. UT2003 var unødvendig med tanke på at 2004 kom kort etterpå med en haug av forbedringer. UT III har jeg faktisk mer sansen for enn UT2k4. Det er mer analogt med det originale UT, noe jeg elsker. Det er bare så jævla synd at det finnes så få servere med spillere på. Dette har sørget for at jeg spiller UT ytterst sjelden. Er dog enig i det Rawmeat sier ang. menyen i UT III - den er rett og slett forferdelig. Det er helt latterlig at noe slikt ble godkjent. Det virker så absolutt som en konsollmeny. Det er også det mest skuffende med UT III.

 

Selv om jeg liker UT III tviler jeg på at Epic klarer å vinne fansen over med en utvidelsespakke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Egentlig så hadde jeg aller helst ha foretrukket UT99 med litt oppusset grafikk og fysikk. Ikke NOE annet.... og at man slipper å trikse til når man skal spille med dual core prosessor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Alt de trenger å gjøre med med Unreal Tournament 3 er å legge til skikkelig skirmish med max 64 boter og større kart.. og legge inn flere kjøretøy..mutatorer og våpen.

 

hehe synes T-Rex mutatoren jeg bruker er gamske kul

 

Unreal Tournament 3 er ment for gode pcer... og de gode pcer er vel bedre enn en xbox 360 likevel.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Problemet mitt med UT er at det har blitt så tullete, introduskjonen av kjøretøy er bare rot! Nokon synes det er gøy, men eg synes det er bare tull og rot. Heile greia har blitt så kjedeleg fordi dei ikkje greier å gi meir tilbake til dei som spele det. De kunne i det minste ha gjort noko med kompabiliteten med eldre brett så vi ijallefall kunne ha hatt eit langt større utvalg.

 

Det er rart at nokre av dei bretta eg lagde til gamle UT for snart 10 år sida er meir spelte enn dei offisielle bretta til UT3 på nettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kanskje fordi Unreal Tournament 3 ikke har eksistert i 10 år ennå?

 

Unreal 3 Motoren er ikke kompitabel med eldre brett, så de må de lage remakes av...

 

Det er jo 3 gamle brett man kan spille på.. bland annet Facing Worlds

 

Hvis du har bonus levlene da

Lenke til kommentar
Det er ihvertfall virkelig synd at de ikke videreførte menysystemet fra UT'99 videre.

 

det var en av de beste menyene noensinne ja. nesten som et eget lite OS :) morsomt at når man stilte oppløsningen opp så ble teksten knøttliten ^^

 

har bare spilt demoen av UT3, men likte ikke våpnene, de var så organiske og bevegelige, mista litt kontroll føltes det som. sikkert noe man kan stille på, men det var litt turnoff for min del :/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...