Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: World at War (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er størrelsen på kartene i forhold til COD4 ? Siden det har kjøretøy må jo mappene vare langt større enn i COD4 ?

 

De tre kartene som er tilgjengelige per dags dato ligger rundt vanlig Call of Duty 4-størrelse. Det kartet som huser stridsvognen er ikke veldig stort, og stridsvognen får følgelig lite rom å boltre seg på. Det er også akkurat derfor den er nærmest ubrukelig :)

Lenke til kommentar
Hvordan er størrelsen på kartene i forhold til COD4 ? Siden det har kjøretøy må jo mappene vare langt større enn i COD4 ?

 

De tre kartene som er tilgjengelige per dags dato ligger rundt vanlig Call of Duty 4-størrelse. Det kartet som huser stridsvognen er ikke veldig stort, og stridsvognen får følgelig lite rom å boltre seg på. Det er også akkurat derfor den er nærmest ubrukelig :)

 

Var det jeg fryktet, hadde håpet på kanskje en bf arvtager men akk nei.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke er gått å kjøpt CoD4 var størrelse på banene sitter på Battlefield2:Project Reality moden og suser rundt i tankser på 4x4km store maps :) Synd dette at mapsa skal være så fordømt små. Skjønner jo tankegangen at det skal være action ifra start til slutt, men er ikke så keen på sånne spill dessverre.

Lenke til kommentar

Skulle önske bretta ble litt större. Savner litt större frihet i CoD. Det blir ofte litt kjedelig og begrenset når bretta er konstruert sånn som de er. Som en fyr nevnte ovenfor, så er det vel nettopp for å skape heseblesende action at det er sånn, men allikevel hadde större brett ikke värt å forakte. Spesielt når enkelte servere kjörer med en player limit på 32!

Lenke til kommentar
Skulle önske bretta ble litt större. Savner litt större frihet i CoD. Det blir ofte litt kjedelig og begrenset når bretta er konstruert sånn som de er. Som en fyr nevnte ovenfor, så er det vel nettopp for å skape heseblesende action at det er sånn, men allikevel hadde större brett ikke värt å forakte. Spesielt når enkelte servere kjörer med en player limit på 32!

Eller hele 50/64 spillere. Husker jeg en gang spilte med rundt 45 spillere på Shipment, man døde etter max 5 sekunder for å si det sånn, vanligvis etter 2 sekunder.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...