Gå til innhold

Endwar-demo ute nå (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jippi. Har gledet meg lenge til dette. rakk bare å teste sp mapet før jeg løp på skolen. Det var lite og kort. Gleder meg til å spille mp senere i dag. Virker som de har fått gjort noe med de ugudelige loading tidene som closed beta var plaget med.

 

Hvilke loadetider er det du snakker om da? Ikke vært plaget en eneste gang i betaen over dette.

Lenke til kommentar
Hvilke loadetider er det du snakker om da? Ikke vært plaget en eneste gang i betaen over dette.

 

I closed beta så måtte man jo loade i lange baner bare man skiftet fra en meny til en annen. Samt at spillet tok lang tid på å starte opp. Jeg opplevde det i hvertfall som plagsomt mye loading. Bare man gikk fra Main Menu til MP menu så tok det opp mot et minutt med loading, også laste ned instillinger, loade disse også var man inne på kartet, skulle man da ut til Barracs(Der du kjøper upgrades til bataljonen din) måtte man loade mer, også enda mer når man skulle tilbake igjen. samt at å loade et spill tok temmelig lang tid når man skulle spille. Foreløpig har jeg ikke vært plaget med dette i den utstrekningen demoen lar meg teste.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med mikrofon-volumet?

Jeg sliter med å få nok reaksjon i volum-søylen, i voice traineren, uten å rope eller spise mikrofonen.

 

Det funker fint hvis jeg trøkker mikken mot kjeften, midt foran, men det blir litt slitsomt.

2 cm fra kjeften, som spillet anbefaler, er bare å glemme.

 

Hodesettet mitt som sliter, eller er det meninga å skrike?

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med mikrofon-volumet?

Jeg sliter med å få nok reaksjon i volum-søylen, i voice traineren, uten å rope eller spise mikrofonen.

 

Det funker fint hvis jeg trøkker mikken mot kjeften, midt foran, men det blir litt slitsomt.

2 cm fra kjeften, som spillet anbefaler, er bare å glemme.

 

Hodesettet mitt som sliter, eller er det meninga å skrike?

 

Mitt fungerer med avslappet mumling, og må på ingen måte skrike.

 

EmGe: Trodde du snakket om VIP Demoen, men du mente tydeligvis beta som var tidligere i år.

Ingen plagsomme loadetider i VIP demoen i hvertfall.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Burde kanskje nevnt at demoen forløplig kun er tilgjengelig for Xbox Live Gold-medlemmer. Ble skikkelig skuffa når jeg oppdaget at den ikke var tilgjengelig for oss stakkars Live Silver-medlemmer. Så ser nok ut til at jeg blir nødt til å kjøpe meg et Xbox Live Gold-kort. Orker ikke å stresse med bankkort-Live igjen. Det vil si, avbestillingen via telefon med svensk support om studentlivets pengemangel setter inn.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

hehe, sett bort ifra at jeg mest sannsynlig kommer til å plage livet ut av romkameraten min så er spillet dritkult! (Han kjøper det nok til PS3 uansett han også).

 

Voicecommands funker utrolig bra, selv om jeg tror det vil bli bedre når fullversjonen kommer ut da de har støtte for både Amerikansk Engelsk og Britisk Engelsk (siden britisk engelsk er mitt morsmål passer nok British English bedre for meg i Endwar). Sliter dermed litt med å skjønne når jeg sier tallene 9 og 8. hehe!

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med mikrofon-volumet?

Jeg sliter med å få nok reaksjon i volum-søylen, i voice traineren, uten å rope eller spise mikrofonen.

 

Det funker fint hvis jeg trøkker mikken mot kjeften, midt foran, men det blir litt slitsomt.

2 cm fra kjeften, som spillet anbefaler, er bare å glemme.

 

Hodesettet mitt som sliter, eller er det meninga å skrike?

 

Mitt fungerer med avslappet mumling, og må på ingen måte skrike.

 

EmGe: Trodde du snakket om VIP Demoen, men du mente tydeligvis beta som var tidligere i år.

Ingen plagsomme loadetider i VIP demoen i hvertfall.

Sitter å prater rolig og kontrollert inn i micen min jeg. Funker som en kule. :D Ja, er noen måneder siden sist jeg spillte endwar. Litt synd at de har fjernet en del kommandoer i demoen da. Savner den gode gamle: "Calling all units, go wild and waste the enemy" :p

De har vel tatt vekk litt for at demoen ikke skulle bli alt for stor å laste ned.

Lenke til kommentar
Husk å sett på "Standard Voice Control" istedet for "Lite Voice Control" i settings. Vet ikke hvorfor de har satt "Lite" versjonen som standard. ;)

Hva er forskjellen på standard og lite da? Stusset litt selv på at man har to valgalternativer.

Lite = Et fåtall kommandoer slik at det ikke virker altfor forvirrende.

Standard = Alle kommandoer, Du kan styre hele spillet med stemmen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...