Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W595


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den dagen jeg vurderer å kjøpe en SE telefon igjen, er dagen de har klart å få inn en minijack istedenfor den propretiære driiiten de har i dag.

Helt enig. Det er et absolutt krav for meg etter å ha hatt det på min nåværende telefon i et år. Det er utrolig mye mer praktisk enn andre sære plugger hvor man trenger overganger.

 

SE har én telefon med 3,5 mm jack. Nokia har 15, og i prisguiden er det oppført totalt 33 telefoner med det. Dårlig jobbet, SE.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Den dagen jeg vurderer å kjøpe en SE telefon igjen, er dagen de har klart å få inn en minijack istedenfor den propretiære driiiten de har i dag.

Helt enig. Det er et absolutt krav for meg etter å ha hatt det på min nåværende telefon i et år. Det er utrolig praktisk enn andre sære plugger hvor man trenger overganger.

 

SE har én telefon med 3,5 mm jack. Nokia har 15, og i prisguiden er det oppført totalt 33 telefoner med det. Dårlig jobbet, SE.

Tro det eller ei, men til og med min gamle N-Gage som jeg brukte for mange år tilbake hadde en 3,5 mm jack! Skjerpings, SE! De første Walkman-mobilene deres hadde ikke 3,5 mm, og da var det heller ikke noe krise. Men etter så mange Walkman-mobiler, så burde de lære! Kan jo like godt fjerne varemerket Walkman og slutte å markedsføre de som musikkmobiler hvis de skal fortsette å tvinge brukeren til å ta i bruk den upraktiske adapteren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Fikk denne telefonen forrige uke : D

Beste telefonen jeg har hatt noensinne : D

 

Hei. Er du fornøyd med den da? En bruker på tyske Amazon var veldig misfornøyd. Han påpekte spesiellt:

1.) katastrofalt dårlig lydkvalitet. (Altså lyden under telefonsamtaler)

2.) GPSen spiser strøm! Etter bare 20 km på tyske Autobahn var batteriet gått ned til 50%.

Jeg vet jo at GPS og Wifi trekker mye strøm, men at batteriet mister 50% på 15-20 min er jo uakseptabelt.

3.) OK-knappen i midten er så liten at man hele tiden kommer borti de rundtliggende styringstastene.

4.) Han sa også noe om at :"pianolakken gjør at telefonen får et grisete utseende av fingeravtrykk"

 

Ville egentlig bestille idag, men spesiellt det med lydkvaliteten fikk meg til å endre mening.

 

her er linken: (På tysk selvfølgelig)

http://www.amazon.de/Sony-Ericsson-black-H...6240&sr=8-1

Lenke til kommentar
Fikk denne telefonen forrige uke : D

Beste telefonen jeg har hatt noensinne : D

 

Hei. Er du fornøyd med den da? En bruker på tyske Amazon var veldig misfornøyd. Han påpekte spesiellt:

1.) katastrofalt dårlig lydkvalitet. (Altså lyden under telefonsamtaler)

2.) GPSen spiser strøm! Etter bare 20 km på tyske Autobahn var batteriet gått ned til 50%.

Jeg vet jo at GPS og Wifi trekker mye strøm, men at batteriet mister 50% på 15-20 min er jo uakseptabelt.

3.) OK-knappen i midten er så liten at man hele tiden kommer borti de rundtliggende styringstastene.

4.) Han sa også noe om at :"pianolakken gjør at telefonen får et grisete utseende av fingeravtrykk"

 

Ville egentlig bestille idag, men spesiellt det med lydkvaliteten fikk meg til å endre mening.

 

her er linken: (På tysk selvfølgelig)

http://www.amazon.de/Sony-Ericsson-black-H...6240&sr=8-1

 

Det er en helt annen mobil...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderte selv å kjøpe denne telefonen til samboeren, endte til slutt med at jeg IKKE kjøpte den.

Dette grunnet dårlige taster, utseendet er derimot PENT!

Ville ikke ha kjøpt denne til noen som skriver mye meldinger...

 

Man får litt "plastikkfølelse", velger heller å kjøpe 760i fremfor denne...

 

Merk: Dette er min mening, smaken er som baken, delt i to.

 

Mvh Bjørn Løseth

Lenke til kommentar

Fant heller ikek grå i butikk.

 

Den som er avbildet på testen her viste di ikke om engang i butikken.

 

Så valget va mellom hvit, eller den jeg valgte som er sort med litt rødt i.

 

Knappene ble jeg litt skuffa av i starten, og jeg er en som skriver mye sms så jeg ble litt skremt.

 

Etter en stunds bruk nå så finner jeg ikke noe gale med denne telefonen, den er liten slank, har en flott skjerm og knappene har jeg vennet meg til nå.

 

Telefonen er helt flott den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...