Gå til innhold

Blackberry Storm er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel forstått det riktig, hvis blackberry krever en spesiell server for å kunne brukes med mail for exchange? blackberry enterprise server? Det tilbydes vel til privatkunder via abo fra trigcom ser jeg, og sikkert også via noen av de store, som vodafone og verizon, men ikke via tdc her i danmark. TDC er likevel ikke noe jeg kunne tenkt meg, gidder ikke betale flere hundrede kroner ekstra i måneden bare for å få en blackberry.

 

En htc touch hd frister jo, bare så synd at de aldri forstår det der med kamera helt. Så blir det vel sikkert til at jeg venter på at det kommer en ny "tube" fra nokia hvor de har klart å presse en xenon-blits inn. Det er vel det eneste som stopper meg fra å skaffe en 5800.

Lenke til kommentar

Ja, du må ha tilgang til Blackberry Enterprise Server (BES).

 

Det får du, som du sier, gjennom Trigcom i Norge. Flere store bedrifter har egne BES, men det hører ikke ut som om du jobber for noen av de.

 

Også de som har Telecomputing som service provider kan synkronisere med BES. Tror det koster en 100- lapp i måneden. Samme som Exchange.

Lenke til kommentar
Denne telefonen tror jeg blir en kortlivet affære med mindre RIM gjør sjumilsteg mht OS i retning bort fra "corporate". Den vil sikkert selge litt i USA, men er jo om mulig enda mindre anvendelig her enn de "vanlige" blackberryene.

 

Mulig det. Så vidt jeg vet har BB ca. 50% av markedet i USA. Men dette er helt klart businessorientert. Å selge inn en 1. generasjons touchtelefon kan bli vanskelig i dettte segmentet.

 

RIM har jo tatt noen steg da. Bedre kamera og mini jack kan appelere til andre tror jeg. Må selv velge mellom Bold og Storm snart. Akkurat nå bruker jeg HTC sin touchtelefon (diamond) og jeg må si at jeg heller mot Bold.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...