Gå til innhold

Webkameraet ditt kan bli klikk-kapret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234
Er det ikke grusomt misvisende å skrive at det er et hull i nettleserne når det egentlig er et hull i flash? Det er jo ikke annet enn feil.

 

second that. Dette er Adobe sin feil, ikke nettleserens.

 

Det er fint å bli overvåket hvis man sitter en mørk kveld og tilfredstiller seg selv

 

Hvis du sitter å flonker i mørket er det nok ingen som ser deg likevel. Antageligvis til det beste for alle. :yes:

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Mer rot med Flash Player :hrm: . Ikke bare er den ressurskrevende og problemskapende, nå er den åttpåtil usikker. Har dog ikke webcam, og jeg har ganske god kontroll på hva som skjer i maskinen, men syns jeg bare hører negative ting om Flash. Synd at så mange nettsider krever at brukeren har Flash installert.

 

Hvordan er Flash v10 i forhold?

Lenke til kommentar
Mer rot med Flash Player :hrm: . Ikke bare er den ressurskrevende og problemskapende, nå er den åttpåtil usikker. Har dog ikke webcam, og jeg har ganske god kontroll på hva som skjer i maskinen, men syns jeg bare hører negative ting om Flash. Synd at så mange nettsider krever at brukeren har Flash installert.

 

Hvordan er Flash v10 i forhold?

 

Ja, jeg begynner å bli mektig lei av flash, i særdelshet den drøye ressursbruken, dette er jo ikke akkurat tillitsvekkende. Men er det ikke vanlig med et nedtrekkbart lokk foran webcams?

 

AtW

Lenke til kommentar

Så lenge denne ikke greier å disable led-lyset som sitter på webcamen min og slår seg på når det er aktivt så er jeg ikke bekymret.

 

Forøvrig er det ikke det skumleste som kan skje at noen sitter og ser på meg. Hvis de synes det er så forbanna hawt å sitte å kikke på en spinkel nerd som sitter og spiller eller "andre ting" foran pc'en så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke blir nevneverdig skremt av det.

Lenke til kommentar

Dersom du bruker Opera kan det være et bra triks å deaktivere "plug-ins" globalt ved å fjerne haken på tools->preferences->advanced->content, og aktivere på domenebasis ved å høyreklikke og velge "edit site preferences"->content. Ikke bare bruker det mindre CPU, men du slipper flashannonser og hindrer krasj tilknyttet ustabil plugin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...