Gå til innhold

Ny DS blir regionlåst? (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
De mest populære spillene kommer stort sett ut over hele kloden [...]

Det er nok sant, men problemet er at det gjerne tar et år før det kommer hit!

(Men kke alle gode spill er så populære)

Lenke til kommentar

Vi hadde blant annet en i den orginale DSi-tråden som studerer i Japan. Dvs at han ikke kan få de europeiske versjonene av DSi-spesifikke spill til å funke om han kjøper dem i Europa.

Det kommer nok ikke bare til å bli nedlastbare spill til DSi. Jeg tenker meg at det kommer en del spill som bl.a. tar i bruk fotofunksjonen o.l.

Lenke til kommentar

Går ut i fra at det er meg du mener :p I så fall, om jeg ikke får spilt de europeiske versjonene av spillene kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Går så lang tid mellom hver gang jeg kjøper en europeisk utgave av et spill nå at noen ganger husker jeg ikke en gang hvilket som var det siste lol

Lenke til kommentar
Går ut i fra at det er meg du mener :p I så fall, om jeg ikke får spilt de europeiske versjonene av spillene kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Går så lang tid mellom hver gang jeg kjøper en europeisk utgave av et spill nå at noen ganger husker jeg ikke en gang hvilket som var det siste lol

 

Hysj! Ikke ødelegg poenget mitt :p

Lenke til kommentar
Ikke alle er pirater.

Hva er det du vil frem til her?

 

Jeg ser ærlig talt ikke problemet med at DSi spesifikk software blir regionlåst. 99% av de kommende kort-baserte spillene vil være tilpasset den originale DS-en og vil dermed være sonefrie. DSiWare vil riktignok være regionlåst, men det er mye lettere å lansere de spillene på tvers av flere regioner enn det er med de kort-baserte spillene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...