Gå til innhold

Kulturo: Hva vil 300-oppfølgeren handle om?


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viktigste spmet: Kommer den til å hete 301?

 

Fra artikkelen:

 

Som du kanskje husker så stod det på slutten av "300" at 10000 spartanere gjorde seg klare til slaget om Plataea, som fant sted ett år etter at King Leonidas utkjempet slaget om Thermopylae.

 

Konklusjon: Neste film skal hete 10 000.

 

Dette blir da en filmtilpassning fra tegneserie til film slik som 300 var og som har vært en suksess med før. Kan jo bli greit nok, 300 var en OK film men aldri noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke denne gangen har 300 spartaner-damer. Med de ultimate deilige kroppene.

 

Kan forestille meg noe som:

 

"The seek revenge for their dead husbands. They're sexy and they're hot."

 

Jeg hadde sett den.

Spørsmålet er om dette er en type film som ender opp på kino, eller på voksenseksjonen hos den lugubre videobutikken bortgjemt i en mørk gate.

Lenke til kommentar

Det er da mange filmer fra før som heter det samme eller tilnærmet.

 

Men oppfølger til 300 ... Jeg har ennå ikke klart å gjøre meg opp en mening om den. På den ene sida er alt du ser veldig fett med den unike stilen. Det er uten tvil barskt å se de 300 slåss og ikke minst en karakter som seint vil bli glemt. Og en berømt replikk ja. Men på den andre siden er det tross alt en film uten mye handling og story. Det er også kanskje den filmen jeg har sett med minst replikker. Selvfølgelig vet jeg at det var meningen at den skulle være slik, men jeg vet ikke om det er bra likevel.

 

Uansett, kommer den skal jeg se den, gjør den ikke det er det ikke noe tap.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så har ikke Frank Miller laget noen oppfølger til 300, så jeg tviler på at en oppfølger vil ha samme kule stemning og "storyboard" å gå ut ifra.

 

Fra artikkelen:

 

Snyder skal ha sagt at han definitivt ønsker å regissere den nye filmen, men at arbeidet på manuset ikke kan begynne før Frank Miller er ferdig med tegneserieromanen som filmen skal baseres på.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så har ikke Frank Miller laget noen oppfølger til 300, så jeg tviler på at en oppfølger vil ha samme kule stemning og "storyboard" å gå ut ifra.

 

Fra artikkelen:

 

Snyder skal ha sagt at han definitivt ønsker å regissere den nye filmen, men at arbeidet på manuset ikke kan begynne før Frank Miller er ferdig med tegneserieromanen som filmen skal baseres på.

 

Ojsann, jeg uttalte meg før jeg hadde undersøkt ordentlig gitt. Men da kan jo dette love godt. Men allikevel er det lett å være litt skeptisk, voldsestetikk og kule, barske menn er bare underholdende så lenge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...