Gå til innhold

Her er prisene på Touch HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC må slutte med det prisnivået de har. Eksklusivt er en ting, men både mobilene og tilbehøret er priset på et nivå der en forventer at det er laget av edelt metall.

 

Jeg har en Diamond. Veldig fornøyd med den, men en revolusjon er den virkelig ikke, og spesielt konkurransedyktig priset er den heller ikke. Skjerpings HTC.

Lenke til kommentar

Har ikke sett denne "live" ennå, men ut ifra bilder og videoer vist virker designet og utførelsen veldig "billig" og plastik aktig.

 

For de som liker denne typen design er vel kanskje Nokia 5800 Xpressmusic et bedre alternative økonomisk sett.

 

For de som setter pris på snertent design så er Iphone, Omnia og Xperia i en helt annen divisjon.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
Har ikke sett denne "live" ennå, men ut ifra bilder og videoer vist virker designet og utførelsen veldig "billig" og plastik aktig.

 

For de som liker denne typen design er vel kanskje Nokia 5800 Xpressmusic et bedre alternative økonomisk sett.

 

For de som setter pris på snertent design så er Iphone, Omnia og Xperia i en helt annen divisjon.

Ahahahahahahahahahahaha ja du kunne jo tro det.
Lenke til kommentar
HTC må slutte med det prisnivået de har. Eksklusivt er en ting, men både mobilene og tilbehøret er priset på et nivå der en forventer at det er laget av edelt metall.

 

Jeg har en Diamond. Veldig fornøyd med den, men en revolusjon er den virkelig ikke, og spesielt konkurransedyktig priset er den heller ikke. Skjerpings HTC.

 

Er vel heller importøren til og kjedene som gjør prisen så drøy, kjøp den ifra Asia eller USA så blir det en helt annen pris (eller når moms, frakt og tollavgift så blir det nesten det samme)

Det jeg skulle frem til er at det er ikke bare fabrikken HTC som bestemmer prisen. Koster sikker 1000 ifra fabrikk og så blir det bare plussa på flere ganger ifra forhandler og importør samt moms

Lenke til kommentar
Styr unna, touch Pro var "Crap" så hvorfor skulle denne være bedre?

Touch Pro var crap? Hvilken verden lever du i?

 

Har ikke sett denne "live" ennå, men ut ifra bilder og videoer vist virker designet og utførelsen veldig "billig" og plastik aktig.

 

For de som liker denne typen design er vel kanskje Nokia 5800 Xpressmusic et bedre alternative økonomisk sett.

 

For de som setter pris på snertent design så er Iphone, Omnia og Xperia i en helt annen divisjon.

Jeg har aldri helt skjønt hva som er så fantastisk med designet til Apple. Makan til kjedelig og ensformig design gjennom 20 år er det ikke mange andre produsenter som leverer..

 

For min del ville jeg valgt X1 siden den har bet skikkelig tastatur, eller HD hvis jeg hadde valget mellom disse. Disse er jo de best spekka av de modellene nevnt her. Men siden jeg foretrekker litt mindre telefoner, og et skikkelig tastatut, blir det nok Touch Pro på meg.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri helt skjønt hva som er så fantastisk med designet til Apple. Makan til kjedelig og ensformig design gjennom 20 år er det ikke mange andre produsenter som leverer..

Nøkkelordet her er: tidlaust.

 

Frå spøk til alvor, design er heilt subjektiv. Nokon fell for store klumpete (maskuline) ting, medan andre heller går for smått og sexy. Ingen kan setje ein standard på kva godt design er, på vegne av andre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...