Gå til innhold

Nintendo kunngjør ny DS (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det ikke lenger blir mulig å bruke GBA-spill på systemet er neppe noe jeg kommer til å savne.
Uten å ha noen som helst Nintendo-innsikt vil jeg tro er mulig å kjøre GBA-spill via minnekortet med riktig programvare på samme måte som diverse Nintendo-emulatorer kan kjøre spill fra de forskjellige Nintendo-generasjonene på Symbian-telefoner. Dette forutsetter selvfølgelig at Nintendo ikke har fjernet selve programstøtten for GBA-spill.

 

Kanskje Nintendo til og med har planer om å lansere dette på et senere tidspunkt om det blir for mange klager på at GBA-støtten er borte.

Lenke til kommentar
Det er ikke 3 megapiksler!!

300,000 pixsler som vil si 640 x 480 (0,3 megapiksler!) ogås kalt vga! igjen det er ikke 3 megapiksler!! bare O,3 megapiksler

 

Maskinen vil også ha et 3 megapiksel-kamera på utsiden av maskinen, og et 0,3 megapiksel-kamera mellom de to skjermene, ifølge spillbloggen Kotaku, som fulgte konferansen.

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/10/02/548892.html

 

En smule forvirrende. Mange brukere her og på andre forum sier den bare har et 0,3 megapiksel kamera, mens flere nettsider skriver den har både et med 0,3 megapiksler OG et med 3 megapiksler. Noen som vet hva som er riktig?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Men hva med WiFi støtten? Oppdaterte de ikke det? :thumbdown:

 

Hva tenker du på? DSi har støtte for wireless, ja. I tillegg til kamera og 17% større skjerm eller hva det nå var. Ikke den helt store forandringen fra Lite, kanskje?

 

Er helt klar over at den har WiFi støtten, problemet er at den ikke støtter WPA kryptering, noe som er standard...til og med da DSen ble utgitt! Så hvorfor de bestemte seg for å statse på den minst sikker WiFi versionen er helt absurd.

 

Går du på DS forum vil de se MANGEN emner om problemer pga dette.

 

Støtter denne WPA, er det grunn nok for meg å kjøpe en ny DS.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...