Gå til innhold

Her er de nye oktober-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettavisen hadde jo en nyhet igår om at Nokia hadde bekreftet at den vil bli lansert på pressekonferansen i London idag.

 

Da er det vel iallefall ganske sikkert at den kommer iløpet av oktober, siden Nokia før har garantert at den kommer før jul.

 

Men ser poenget ditt ja, greit å ikke skrive "nyheter" på rykter :)

Lenke til kommentar

Ja, vel fortsatt litt usikkert når "Tube", eller Nokia 5800 Xpress Music, dukker opp.

Fikk se på en dummy modell av telefonen her om dagen, så tror ikke den er langt unna.

Fin størelse på den, men den blir vel bare en smakebit av det nye S60 grensesnitten til Nokia,

først til neste år tror jeg vi får se en skikkelig trykk telefon fra Nokia sin side.

 

X1i har jeg ventet lenge på, gleder meg til og prøve den også. N96 er egentlig ingen spennende nyhet for min del, en oppgradert versjon av N95. Syntes den ble litt stor og klumpete. Værtfall når jeg holdt den ved siden av 5800, som kan minne om noe av samme designet, men er mye slankere.

 

De andre telefonene er det vel ikke så mye spennende ved, selv om det virker som flere av dem er greie modeller. W902, Fint og se at Walkman serien begynner og få skikkelige kamera også, at den leveres med 8GB minnekort er heller ikke dumt. C905 ser heller ikke dum ut. 6600 fold tror jeg også kan falle i smak hos mange, men selv liker jeg ikke klapp telefoner..

 

Edit: leif

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Nettavisen hadde jo en nyhet igår om at Nokia hadde bekreftet at den vil bli lansert på pressekonferansen i London idag.

 

Da er det vel iallefall ganske sikkert at den kommer iløpet av oktober, siden Nokia før har garantert at den kommer før jul.

 

Men ser poenget ditt ja, greit å ikke skrive "nyheter" på rykter :)

Så lenge en telefon ikke er offisielt annonsert, later produsentene som om den ikke eksisterer. Når vi skriver disse "hva venter oss"-artiklene baserer vi oss på hva produsentene forteller oss at kommer i butikkene, og da vil uannonserte telefoner uansett ikke være med her.

 

 

 

Nokia N85 er forøvrig også en telefon som tidligere har vært ventet i oktober. Ifølge Nokias PR-byrå i Norge, ligger denne nå an til å komme i november i stedet.

Lenke til kommentar
I tillegg har C905 en funksjon som prøver å fikse det evige problemet med dynamisk omfang i bildene. De lyse eller mørke områdene i bildet mister ofte detaljer og fargenyanser. C905 toner ned de lyse områdene for å ikke miste detaljer, og gir de mørke områdene mer kunstig lys for å fremheve detaljene.

 

Å gjøre høylysene mørkere og skyggene lysere kan gi et litt unaturlig resultat, det er i alle fall min erfaring fra ulike bildebehandlingsprogram. Lite kontraster osv.

 

Dessuten er det å lysne skyggene en perfekt måte å få frem mer støy, som det jo burde være plenty av når du presser åtte megapiksler inn på en så liten brikke.

Lenke til kommentar
kom igjen a Amobil! hva med de 2 nye lekkerbiskene som skal slippes i oktober Nokia N 85 og N79 hva med samsung sin innov8?

Nokia N85: Ligger an til å komme i november.

Samsung Innov8: November, ifølge Samsung.

Nokia N79: Usikker, men er ikke på Nokias oppdaterte liste over hva som kommer i oktober, så den kommer trolig i november den også.

Lenke til kommentar
kom igjen a Amobil! hva med de 2 nye lekkerbiskene som skal slippes i oktober Nokia N 85 og N79 hva med samsung sin innov8?

Nokia N85: Ligger an til å komme i november.

Samsung Innov8: November, ifølge Samsung.

Nokia N79: Usikker, men er ikke på Nokias oppdaterte liste over hva som kommer i oktober, så den kommer trolig i november den også.

Neeei!? sååå lenge omfg! jeg som hadde gledet meg å sånt : (

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...