Gå til innhold

EA dropper Tiberium (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det fundamentale designproblemet gjorde at de ikke kunne presse inn det værste av malware, spyware og rootkits inn i alle krokene i spillet? Eller stiller EA noen andre krav enn at spillet skal overlasses med "anti-pirat" bloat?


edit:
før noen hisser seg opp, dette var myntet på enkeltes humor =)

Synes traileren var fengende, men har vi noen flere bilder ingame ifra hva de holdt på med?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

"Spillet møtte ikke utviklerne og EA Games høye krav til kvalitet, forteller EAs Mariam Sughayer til Edge."

 

Hvilke høye krav til kvalitet ?

Mente han kvantitet ?

Lenke til kommentar
Kjennerj eg EA rett, ser vi vel Battlefield: Tiberium snart

 

Tror heller det er grunnen til at de avlyste spillet. De så den som et trussel til deres pengemaskin; Battlefield serien.

 

 

 

Men "Kvalitets krav"? Hva slaks pisspreik er det EA kommer med? Tror heller at spillet er ikke hypet opp nok, så de tror ikke den vil tjene millioner.

Lenke til kommentar
Men det kan vel ikkje være så vanskeleg å lage eit FPS i god kvalitet? Ta Renegade, fiks alle bugs, kjør grafikken opp nokre hakk og gjer mindre modifikasjonar med gameplay så har du eit kvalitetsspel.

 

Det lages jo stadig FPS som ikke er i god kvalitet, kanskje dette var et av de? Så de skrapet prosjektet?

 

AtW

Lenke til kommentar

"Tiberium med øyeblikkelig virkning. Spillet møtte ikke utviklerne og EA Games høye krav til kvalitet"

 

jeg er ikke en av de som hater EA. jeg misliker noe av det de driver med, som å melke spillserier fordi navnet selger istede for å lage sikkerlig gode spill og det at de prøver å kontrollere mest mulig ved å stadig kjøpe opp mindre utviklere.

 

men når de sier høye krav til kvalitet, hva tenker de på da egentlig? det er jaggu ikke mange spill EA gir ut som er bra i forhold til antallet spill de gir ut hvert år. og det er ikke bare jeg som mener det. det er stadig noen som er misfornøyd med EA spill.

 

dog så har jeg sett at i det siste så har de begynnt å tuppe seg selv litt i ræva for å øke kvaliteten på spilla sine. vi får se om det hjelper.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...