Gå til innhold

Her er LGs rimelige Viewty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende! Denne er sikkert finfin for oss som foretrekker skikkelig kamera og skikkelig GPS. Gleder meg til å se tester av den.

 

Siden LG spesifikt sier lav pris og telefoner med tilsvarende trykkfølsomme skjermer koster ned mot ca 2500 kr så tipper jeg at prisen blir fra ca 2000-2500 kr.

 

Oppløsningen på 240x400 synes jeg er kanskje litt lav til å være en 3" skjerm, uten at det ødelegger kjøpelysten. Det er faktisk 9% høyere pixeltetthet enn Nokia N95/N96 har og de har jo helt grei pixeltetthet etter min mening.

 

Her er forresten pressemeldingen.

Lenke til kommentar

Aha, beklager den. Jeg så ikke det i farta. Ellers så observerer jeg hva den andre kilden deres spekulerer om prisen:

 

Weighing only 89 g, the LG KP500 will land in Europe in October 2008. Its price will be announced later on, but we can't help but wonder what do they exactly mean by affordable - their most affordable touchscreen handsets are the LG KF700, which currently sells online for around 200 euro (285 US dollars).

KF700 koster fra ca 2500 kr i Norge. Dvs, at KP500 trolig vil legge seg et godt hakk under det. Jeg tipper det ikke tar lang tid før prislappen viser 1990 kr.

Lenke til kommentar
Spennende! Denne er sikkert finfin for oss som foretrekker skikkelig kamera og skikkelig GPS. Gleder meg til å se tester av den.

Den har jo ikke GPS og bare et 3 megapixel kamera?

Nettopp! :)

 

- Vi som foretrekker skikkelig kamera bruker speilrefleks (til nød kompaktkamera).

- Vi som foretrekker skikkelig GPS bruker en egen GPS som er spesialtlpasset akkurat det formålet.

 

Med andre ord er dette en telefon for oss som ikke gidder å sløse bort penger på middelmålige kamera/GPS-funksjoner når vi skal kjøpe telefon. De dedikerte dingsene er klart bedre på sine fagfelt enn alt-i-ett dingser.

 

Men det er selvsagt smak og behag. Noen foretrekker dingser som kan litt av alt, mens andre foretrekker dingser som kan mye om lite. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...