Gå til innhold

Befolkningskrise i Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg venter og venter på forbedringer, men ser ut til at den flotte CE-pakka ikke ble til noe mer nytte enn litt pynt oppe i hylla. DX10 er ikke nok til å holde på spillere. Grafikkhorene kommer kun til å logge seg inn for å sammenligne forskjeller mellom DX9 og DX10

Lenke til kommentar

uhm.. jeeeei? For all del, hvem bryr seg om nytt innhold når de kan få færre servere! FunCom har fattet det, woohoo! jaja, styr på. få en utgave som krever mer av spilleres pcer, det er jo derfor dere har mistet spillere. Spiden spillet ikke er krevende nok til et mmo å være liksom.

Lenke til kommentar
Nei ser ikke hvorfor de i det hele tatt bryr seg om DX10, greit nok at de lovet det og derfor vil få det inn, men de har viktigere ting å gjøre.

 

Slå sammen servere er noe jeg ser frem til. Tross alt mer morro å spille sammen med andre og man slipper å bruke 5 timer for å sette sammen en gruppe. 5 timer var tatt fra luften da, men av og til så sliter man med å få tak i folk som har lyst å joine ett spes quest, eller i en instance og at folkene er ca samme lvl. Samt av og til har man fullt opp en gruppe med 5 stk, men mangler for eks en healer. Så slå sammen servere for å få tettere befolkning er en start.

 

DX10 er nok blitt lovet og dermed må det gjennomføres og folk har skreket for mye allerede at DX10 ikke var der når AoC ble sluppet. Ergo så står nok det høyt på kurs til å få ferdig asap.

 

Er flere grep som Funcom allerede er i gang med. Videreutvikling av PVP konseptet. PVP gear er allerede ute. Det kommer flere maps og dermed flere quests. Flere eksisterende maps har fått inn enda flere quests. Og vi vet nok egentlig veldig lite om hva Funcom har i ermene om hva om kan komme, de slipper nok ikke info før nærmer seg slutten for release.

 

Personlig så har jeg hatt maaaange timer i AoC og har ikke planer om å slutte enda. Blir spennende å se hva Funcom får lansert ved neste update. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke Gaute gjorde noen feil, han hadde dritgode ideer til AoC men utviklerne gjennomførte det ikke. Slåssesystemet ble ikke realtime og verdenen ble IKKE åpen som forespeilet. Det ble instansert.

 

Grunnen til at få folk spiller AoC og at en halv million spiller Warhammer nå er at Warhammer er et MMO med en åpen verden. AoC er instansert overalt og føles ikke som et MMO.

Lenke til kommentar

Synes dette virker bra jeg, nye game director lover godt. Ser ut til at planen om å renewe til vinter'n kommer til å gå som planlagt. ^^

 

Hører det er mye klaging på at DX10 får fokus her, noen som faktisk leste hele innlegget hans? Likte spesielt campene til criminals, høres spennende ut.

Lenke til kommentar

Synnes det er rart at så mange har fallt av AoC, i starten kan jeg skjønne, men i det siste har spillet bare blitt bedre og bedre.

Fremdeles mangler det noen dungeons, 1-2 zones og kanskje en eller 2 medfølgende raid instanser. Ser en bort fra dette er AoC det beste mmorpg i sin sjanger. Har selv både WoW og Warhammer online og AoC er mye artigere å spille en de nevnte. Flere zones og raid instancer er under utvikling og kommer inn i spillet med tiden.

 

Synnes folk har vert litt for utolmodig med AoC, er mere content i spillet nå en det var i WoW når det hadde vert ute like lenge.

Warhammer er jo bare helt døllt combat system i samenlignet med AoC, men dog har de en del andre bedre ellementer i spillet.

 

Så vist det er noen som sitter på gjerdet om de skal kjøpe AoC eller begynne å spille det igjenn, så er det bare å kaste seg over det. Spillet er blitt til en bra oplevelse å spille, vist du er high level å lite å gjøre utenom raids og pvp så er det bare å lage en alt og oppleve noe av det nye content i lavere lvls.

Lenke til kommentar
vist du er high level å lite å gjøre utenom raids og pvp så er det bare å lage en alt og oppleve noe av det nye content i lavere lvls.

 

Hva skal man gjøre når man har 1 main og 7 alts then? O.o

Er vel kanskje ikke reelt enda, men folk i guildet mitt har 4-5 chars på det meste (tror han med flest har 4 eller 5 i 80..)

 

men enig, aoc er deteneste mmoet jeg har likt til nå. Har ikke prøvd DND online men Xp

Lenke til kommentar

Jeg gledet meg til AoC lenge og syntes det var spennende med det nye pvp systemet..

 

Jeg ble ikke skuffet når jeg staret å spille..Grafikken var knall..Pvp systemet var kult og ble bedre etterhvert selv om jeg slet med å få satt det opp så jeg følte meg komfortabel med det..

 

Litt skuffet ble jeg over at det var så trangt..Trange gater gir ikke den følelsen man vil ha av ett MMO men det åpnet seg opp etterhvert..Ble liksom litt kjedlig å drive med single player delen når jeg startet..

 

Age of Conan har masse muligheter og jeg håper Funcom gjør som Eve Online og inviterer spillere til møter om utvikling av spillet..Det kommer det bare positivt ut av for det er tross alt de som spiller som vet hva de vil ha..

 

Når tiden strekker til igjen fyrer jeg kansje opp AoC igjen jeg også for det høres veldig spennende ut med det nye lederskiftet de har gjort..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...