Gå til innhold

Her er mobilene vi drømmer om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hypen med store touch-screen skjermer på mobilene. De aller aller fleste som bruker mobil fast, hvertfall de under 25 år sender 50-100 meldinger ++++ hver dag. Og da er det sinnsykt upraktisk med enten tynne og sammentrøkte mobiler, eller mobiler med store knotette touch-screen skjermer: :p De er sikkert kjekke og ha, men de aller fleste har nok lite brukt for en :)

Nokia`s N serie holder lenge for meg :p

Lenke til kommentar
Etter å ha sett video av SEX1 med siste softwareversjon, så må jeg si jeg muligens må bryte mitt løfte om ikke å kjøpe flere telefoner i år. Den er rett og slett lekker! ;) Måha faktoren for en mobil nerd er mildt sagt astronomisk!

 

Den er meget lekker.. Vurderte HTC Touch Pro og Touch HD, men Xperia X1 er den jeg liker best.. Så tror jeg må ha den..

 

Har du link til den videoen? jeg har sett en del av de nyeste filmene på youtube, men er ikke helt sikker på om jeg har sett med nyeste software..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke det touchscreenhysteriet. I "PDA-tiden" kunne jeg heller ikke skjønne at de ikke kunne lage en PDA med tastatur. Et tastatur gjør all skriving sånn ca en faktor 100 ganger enklere. N800 har ikke tastatur, men etter masse syting og klaging kom omsider N810 med tastatur. Touch-screen er fine saker det, med til skriving suger det noe helt enormt. SE har skjønt det tydeligvis, i likhet med enkelte HTC.

 

Uansett så synes jeg den tube'n er den desidert kuleste og mest spennende, selv uten tastatur, resten er jo bare variasjoner av samme WM6.1.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke det touchscreenhysteriet. I "PDA-tiden" kunne jeg heller ikke skjønne at de ikke kunne lage en PDA med tastatur. Et tastatur gjør all skriving sånn ca en faktor 100 ganger enklere. N800 har ikke tastatur, men etter masse syting og klaging kom omsider N810 med tastatur. Touch-screen er fine saker det, med til skriving suger det noe helt enormt. SE har skjønt det tydeligvis, i likhet med enkelte HTC.

 

Uansett så synes jeg den tube'n er den desidert kuleste og mest spennende, selv uten tastatur, resten er jo bare variasjoner av samme WM6.1.

 

Jada. Alle er jo dønn like, og Tuben skiller seg enormt ut. Ikke det at iPhone allerede har eksistert ei god stund... ;P

Lenke til kommentar
Jada. Alle er jo dønn like, og Tuben skiller seg enormt ut. Ikke det at iPhone allerede har eksistert ei god stund... ;P

HTC (med WM) hadde da "touch"-telefoner i mange år før en eneste iPhone så dagens lys, så jeg ser ikke helt problematikken her. Men, til saken, alle er jo vitterligen helt like. De er alle rådyre monstre av noen telefoner med store skjermer, og alle kjører WM6.1 (ja, bortsett fra Blackberry, men den blir ihvertfall rådyr). Det er ingenting nytt her, bare litt bedre enn HTC var for 4-5 år siden, men det er neimen ikke mye.

 

Tube, derimot er en mellomprisklasse-telefon (2-3000?) som kjører Symbian Touch. Det er litt mer schwung over det.

Lenke til kommentar
Tube, derimot er en mellomprisklasse-telefon (2-3000?) som kjører Symbian Touch. Det er litt mer schwung over det.

 

Tja, det er vel litt tidlig å fastslå om der er schwung eller ei. Men det vi vet, er at det har vært symbian touch-telefoner på markedet i lengre tid. Og det jeg har sett av Nokia sitt schwungende brukergrensesnitt, så er det temmelig likt UIQ.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...