Gå til innhold

Vil tvinge SMS-prisen i senk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge blir tvunget til å følge EU's lover og reguleringer, men har ikke en dritt vi skal si på avgjørelser. EØS er noe tull, enten burde vi bli med i EU, eller gjøre oss totalt uavhengige.

 

Når det er sagt er dette positivt for oss forbrukere, jeg er bare så mektig irritert over at Norge alltid må bøye seg over og ta i mot alt EU sier og gjør..

Lenke til kommentar

Morsomt hvor toneangivende det er hvordan en artikkel er vinklet for den påfølgende diskusjonen. 16. juni skrev Simen J. Willgohs: Snart må du betale for samtaler du mottar, om EU og Viviane Reding får viljen sin om nøyaktig den samme saken. Reaksjonene da var av typen "Bullshit! Jeg vil da ikke betale om en fjomp vil snakke med meg." og "Faan for ett IDIOTISK forslag!!".

 

Når Amobil nå heldigvis skriver hva saken faktisk går ut på, er reaksjonene "noe" mer positive. Det er godt å se, men jeg vil at Amobil og deres lesere skal være klar over makten de sitter med i forhold til hvordan de vinkler en sak og hvordan saken blir oppfattet av leserne.

Lenke til kommentar
Morsomt hvor toneangivende det er hvordan en artikkel er vinklet for den påfølgende diskusjonen. 16. juni skrev Simen J. Willgohs: Snart må du betale for samtaler du mottar, om EU og Viviane Reding får viljen sin om nøyaktig den samme saken. Reaksjonene da var av typen "Bullshit! Jeg vil da ikke betale om en fjomp vil snakke med meg." og "Faan for ett IDIOTISK forslag!!".

 

Når Amobil nå heldigvis skriver hva saken faktisk går ut på, er reaksjonene "noe" mer positive. Det er godt å se, men jeg vil at Amobil og deres lesere skal være klar over makten de sitter med i forhold til hvordan de vinkler en sak og hvordan saken blir oppfattet av leserne.

 

Kommer dette egentlig som en overraskelse? Jeg anntar at de aller fleste ikke bryr seg med å lese kildanvisninger, og da vil det alltid være det man får representert i artikkelen som vil være det folk kommenterer på. Hvis vi alle hadde vært grundige journalister, hadde det jo ikke vært behov for slike artikler ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...