Gå til innhold

Anmeldelse: Pure (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver fortsatt Disney med å plotte inn symbolske referanser til eldre historikk og religiøse myter og konspirasjoner i produktene sine, som Disney så smått gjorde? Har aldri sett et spill som det her fra dem før, så det er tvilsomt. Men da hadde jeg kjøpt produktet, haha.

 

Ingen lokal flerspillermodus, sier anmeldelsen. Hva med splitscreen? Non? Kjøp blir det da kanskje ikke, men dette skal prøves uansett!

Lenke til kommentar

Til anmelderen:

 

En ting som alltid har irritert meg litt, men som verdt å merke ikke er noe jeg klager til deg for, men det er at hvis flerspillermodusen er dårlig eller ikke tilstede, så blir helhetskarakteren trukket ned (dette gjelder alle anmeldelser).. Jeg er en av dem som aldri spiller flerspiller, men kun singleplayer, så jeg lurte på om du kunne, for meg og oss andre det eventuelt måtte gjelde, gi en ny karakter kun basert på singleplayer-delen der flerspillermodusen er irrelevant..

 

Takker så meget :)

Lenke til kommentar
Nok et spill uten lokal flerspiller... Tydelig at tidene da folk hadde venner på besøk for å spille sammen er over. Det kan være så bra som bare det, men uten lokal flerspiller er dette et ikke-kjøp spill for min del.

 

Enig. Leste gjennom anmeldelsen og tenkte at dette kunne være verdt et kjøp, men trakk de tankene glatt tilbake det når jeg så at sofa-morro med kompiser ikke var mulig. Hvorfor prioriteres ikke dette? argh...

Lenke til kommentar

Testet demoen til 360 når det kom, og spillet er ikke slurvete plagsom arkade som f.eks. Sega Rally, men det var likevel dønn kjedelig, kan ikke forstå at man anbefaler folk å bruke 600kr på dette, i disse økonomiske nedgangstider :) Jeg foreslår at man finner frem Motocross Madness til PCen heller :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...