Gå til innhold

Fjerner e-postprogram i Windows 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar ett minutt å laste ned Picasa eller hva du måtte foretrekke.

Heller det en å fylle harddisken med bloatware.

 

Så har du vel overlegne Paint da :)

 

 

Ikke bare det, men paint i ny drakt... Hehehe... :D

 

Spøk til alvor:

Selv mener jeg dette er litt overraskende trekk fra MS siden de fra XP har gjort det klart og tydelig hva de vil satse på med Windows og hvilke muligheter man har i OS'et. Likte forsåvidt at bildebehandleren er integrert, for Windows Photo Gallery mener jeg er rimelig bra. På en annen side er det sikkert et trekk for å kunne komme fortere med Windows 7 uten å måtte oppgradere eller friske opp samtlige programmer fra Vista. Var vel en god jobb som ble gjort fra XP til Vista og nå haster det virkelig for MS å bevise noe med Windows 7.

 

Kan si hva man vil om Vista, enten man liker det eller hater det, men det er i ferd med å bli et mareritt som er enda større enn Windows ME. Da haster det nok veldig med ny Windows.

Lenke til kommentar
Tar ett minutt å laste ned Picasa eller hva du måtte foretrekke.

Heller det en å fylle harddisken med bloatware.

 

Så har du vel overlegne Paint da :)

 

Vel nå er ikke alle som deg, og bare kan laste ned hva en hver ønsker.

Det finnes vel ganske så mange som bare bruker programmer som kommer med win. Da snakker jeg om de som er oppe i åra.

Dem som ikke vet hvor,eller hva de skal skaffe seg.

 

Personig spiller det ingen rolle, er jo jeg som må hjelpe den ellers så ukundige familien og venner alikevel.

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
Bare jeg som synes det er dumt?

Nå blir jo PC'n uten bildevisningsmuligheter hvis man ikke laster ned ekstra programvare. En ting er jo at Microsoft ikke får monopol, men når man kjøper et operativsystem forventer jo at det klarer de mest basiske tingene som mail og bildevisning.

 

Det er photo-gallery som fjernes, ikke muligheten til å vise bilder! Stor forskjell på dette faktisk. Vil nok fortsatt beholde viewer!

Lenke til kommentar

Håper dette er en trend som MS kommer til å trekke helt ut. Da kan utvikling og oppgradering av OS kjøres uavhengig og parallellt med utvikling av annen software.

 

Er de smarte legger de også inn en pop-up (Vista beviste greit at de klarer det..) som gir deg valget om å laste ned Live-programvare når man f.eks trykker på et bilde første gang.

 

Jeg ser ingen bakdeler med dette, selv ikke for mora mi som ikke skjønner noen ting ;)

Lenke til kommentar

Samtlige live-programmer er litt tunge i forhold til funksjonalitet etter min smak. Den nye picasa er betraktelig bedre enn sin Live konkurent, og hvorfor noen trenger noen mellomting webmail og outlook i 2008 skjønner jeg ikke helt. Jeg liker Live-messenger på tross av at den eter ressurser av den enkle grunn at jeg kan være logget på flere maskiner på en gang. Finnes det egentlig alternativer med samme funksjonalitet?

Lenke til kommentar
Nå blir jo PC'n uten bildevisningsmuligheter hvis man ikke laster ned ekstra programvare.

 

Det blir for dumt :no:

 

Kan vedde ein femtilapp på at du sjeldan eller aldri har opna Windows Photo Gallery, eingong. Det er ikkje det samme som den lille vieweren som kjem opp når du vil sjå eit bilete, det er eit eige program som sorterar og ordnar alle bilete du har på maskina di. :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...