Gå til innhold

Nye grøss fra Penumbra-utvikler (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra at de fortsetter på det skumle! gåteløsningen i de to første penumbraspillene var jo interresante, men det er bra at de ikke velger å fokusre kun på dette i sine neste spill. IMO, frictional games er eksperter på grøss... Jeg har aldri blitt så skremt i et spill før! Og i Penumbra:Black plague satt jeg bak en kasse i 5 minutter fordi jeg var redd for hva som var foran meg :D

 

Serøst, skumleste spillserie ever.

 

Also, er det noen som har greid å løse den koden på nettsiden som det linkes til? Jeg har fått frem èn setning så langt, og det er "of Pisa The primeary casuse of". Det står det i kildekoden hvis man trykker submit uten noe svar...

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Det er bra at de fortsetter på det skumle! gåteløsningen i de to første penumbraspillene var jo interresante, men det er bra at de ikke velger å fokusre kun på dette i sine neste spill. IMO, frictional games er eksperter på grøss... Jeg har aldri blitt så skremt i et spill før! Og i Penumbra:Black plague satt jeg bak en kasse i 5 minutter fordi jeg var redd for hva som var foran meg :D

 

Serøst, skumleste spillserie ever.

 

Also, er det noen som har greid å løse den koden på nettsiden som det linkes til? Jeg har fått frem èn setning så langt, og det er "of Pisa The primeary casuse of". Det står det i kildekoden hvis man trykker submit uten noe svar...

 

Tenkte jeg skulle ta en kikk når jeg kommer hjem, men "at first glance":

 

"Etesh lheo gidgnig tircsret vhea a aupopnoitl atth ecniesar iaryldp."

 

These hole <gidgnig> <tircsret> have a <aupopnoitl> that <ecniesar> <iaryldp>.

 

 

"Eterh smtu eb mseo ayw ot atkcr itsh oevedtnempl nda kmea het tefninoitas mceo ot na nde."

 

There must be some way to track this <oevedtnempl> and make the <tefninoitas> come to and end.

Lenke til kommentar
"Etesh lheo gidgnig tircsret vhea a aupopnoitl atth ecniesar iaryldp."

 

These hole <gidgnig> <tircsret> have a <aupopnoitl> that <ecniesar> <iaryldp>.

 

 

"Eterh smtu eb mseo ayw ot atkcr itsh oevedtnempl nda kmea het tefninoitas mceo ot na nde."

 

There must be some way to track this <oevedtnempl> and make the <tefninoitas> come to and end.

These hole digging critters have a population that increase Rapidly.

There must be some way to track this development and make the infestation come to an end.

 

Fix'd. Men hva betyr det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...